Mario Romancini potvrzen na celou sezónu

Romancini, Mario
Romancini, Mario, foto: IndyCar Media
iM3 25. února 2010 07:13
Sdílej:

Jak jsme nedávno informovali, tým Conquest podepsal smlouvu s brazilským závodníkem Mariem Romancinim. Loňský nováček roku série IndyLights absolvuje celou sezónu 2010.

Mario je mladým, talentovaným jezdcem, který v roce 2009 vynikal a získal titul nováček roku, takhle ho vidí šéf stáje Eric Bachelart. „Jsme rádi, že může oznámit dohodu s Mariem na celý rok,“ uvedl Bachelart.

Romancini na sebe upozornil především v Milwaukee a Homesteadu, kde oslavil svá prvenství. Osobní statistiky doplnil ještě o čtyři pódiová umístění a jedno pole-position.

„Nemohu být víc nadšený, vstupuji do IndyCar s týmem Conquest. Od října jsem byl v kontaktu s několika týmy, ale poté, co jsem potkal Erika, mi bylo jasné, že mezi námi dojde k dohodě,“ řekl šťastný Romancini.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?