Ředitel oddělení motosportu společnosti Group Lotus Claudio Berro uvedl pro britský magazín Motorsport News, že návrat jména Lotus do série IndyCar je reálným cílem.
Berro hovořil o spojení s již existujícím týmem, což by značně ulehčilo vstup Lotusu do IndyCar. Americký trh je pro Lotus nesmírně důležitý a IndyCar je jednou z mála cest, jak se za oceánem prostřednictvím motosportu prosadit.
„Program IndyCar je velkým projektem, je nutné se spojit s existujícím týmem, je to nejsnadnější způsob,“ uvedl Berro. „Máme jen pár týdnů, start nové sezóny se blíží.“
„Nemáme problém s tím, že by nás poháněl motor Honda. Závod Indy 500 je ikonou motosportu pro a Lotus by to byla dobrá prezentace,“ zakončil Berro, jenž tak naznačil možnost zadních vrátek, jinak řečeno, účast pouze na Indianapolis 500.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?