Ředitel oddělení motosportu společnosti Group Lotus Claudio Berro uvedl pro britský magazín Motorsport News, že návrat jména Lotus do série IndyCar je reálným cílem.
Berro hovořil o spojení s již existujícím týmem, což by značně ulehčilo vstup Lotusu do IndyCar. Americký trh je pro Lotus nesmírně důležitý a IndyCar je jednou z mála cest, jak se za oceánem prostřednictvím motosportu prosadit.
„Program IndyCar je velkým projektem, je nutné se spojit s existujícím týmem, je to nejsnadnější způsob,“ uvedl Berro. „Máme jen pár týdnů, start nové sezóny se blíží.“
„Nemáme problém s tím, že by nás poháněl motor Honda. Závod Indy 500 je ikonou motosportu pro a Lotus by to byla dobrá prezentace,“ zakončil Berro, jenž tak naznačil možnost zadních vrátek, jinak řečeno, účast pouze na Indianapolis 500.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?