Marco Andretti se zúčastní letošního závodu 24 hodin Le Mans ve Francii. Přesně po deseti letech se slavné příjmení znovu objeví ve startovní listině legendárního závodu, v roce 2000 testoval své schopnosti tehdy 60letý Mario Andretti.
Marco Andretti nastoupí u týmu Rebellion Racing v kategorii vozů LMP1. Závodní sedačku bude sdílet s Neelem Jani a synem čtyřnásobného šampióna F1 Nicolasem Prostem.
Podnik 24 hodin v Le Mans odstartuje v sobotu 12. června, série IndyCar má v tu dobu volný víkend, takže závod nebude s Andrettiho programem v USA kolidovat.
Marco Andretti má se sportovními vozy zkušenosti, v roce 2008 absolvoval tři závody série ALMS v týmu Andretti Green Racing.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?