Marco Andretti se zúčastní letošního závodu 24 hodin Le Mans ve Francii. Přesně po deseti letech se slavné příjmení znovu objeví ve startovní listině legendárního závodu, v roce 2000 testoval své schopnosti tehdy 60letý Mario Andretti.
Marco Andretti nastoupí u týmu Rebellion Racing v kategorii vozů LMP1. Závodní sedačku bude sdílet s Neelem Jani a synem čtyřnásobného šampióna F1 Nicolasem Prostem.
Podnik 24 hodin v Le Mans odstartuje v sobotu 12. června, série IndyCar má v tu dobu volný víkend, takže závod nebude s Andrettiho programem v USA kolidovat.
Marco Andretti má se sportovními vozy zkušenosti, v roce 2008 absolvoval tři závody série ALMS v týmu Andretti Green Racing.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?