Šéf oddělení Volkswagen Motorsport Kris Nissen přišel se smutnou zprávou pro fanoušky série IndyCar. Podle jeho slov se žádná skupina VW Group nechystá vstoupit do IndyCar jako dodavatel motorů.
Tím vypadává ze hry Volkswagen, Audi a Porsche. Přitom ještě v minulém roce se hovořilo o VW jako o potenciálním zájemci dodávat sérii agregáty. Sportovní ředitel Brian Barnhart uvedl, že má kolem pěti kandidátů, ačkoliv počítá s tím, že ne všichni projeví dostatečný zájem.
Není to však jen IndyCar. VW nemá zájem o americký trh, resp. o americký motorsport. „Sice si nejsem 100% jistý nejaktuálnějším postojem vedení VW group, nicméně si myslím, že vstup do amerického motosportu není reálný,“ uvedl Nissen.
Aby bylo možné přemýšlet o variantě IndyCar, musela by mít série silnější pozici na trhu. „Situace v IndyCar se musí stabilizovat, celá Amerika se potřebuje stabilizovat,“ pokračoval Nissen. „Každá z našich korporací má vlastní aktivity v motosportu, musíme zůstat soustředění na to, co děláme,“ čímž narážel na fakt, že potřeba roztáhnout křídla do dalších sérii je minimální.
V sérii IndyCar je jediným dodavatelem motorů Honda. Nicméně japonská společnost chce v nejbližší době vidět náčrt budoucnosti ohledně nové generace motorů, jinak pohrozí odchodem.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?