Přípravy na premiérovou sezónu stáje FAZZT Race Team jsou v plném proudu. Jediný jezdec týmu Alex Tagliani absolvoval dvoudenní testování na oválu Homestead-Miami Speedway.
Nový tým v sérii IndyCar se začal formovat v závěru loňské sezóny, materiál byl odkoupen od stáje Roth Racing. Od té doby každý člen týmu usilovně pracoval, aby bylo veškeré zázemí do konce roku připraveno. Postup prací mohli fanoušci sledovat na oficiálních stránkách týmu.
Alex Tagliani se posadil do monopostu 6. ledna, absolvoval krátkou sérii testů, následujícího dne vyjel na dráhu znovu. „Jsem na všechny nesmírně hrdý, práci jsme zvládli za velmi krátkou dobu,“ uvedl spokojeně spolumajitel týmu Andre Azzi.
Tagliani testoval bílý monopost ještě bez loga hlavního sponzora na kombinované dráze. Hlavní sponzor Honda Canada se představí 14. ledna na mezinárodní automobilové výstavě v Montrealu. Ačkoliv tým sídlí v Indianapolis, jde z drtivé většiny o kanadskou organizaci. „Jsem hrdý na to, že jako kanadský tým budeme bojovat proti velkým hochům,“ pokračoval Azzi.
„Sen se stal skutečností,“ hýřil štěstím 37letý Alex Tagliani, jenž je spoluzakladatelem týmu. „Jako závodník si nemůžete přát lepší pozici. Dlouhodobá smlouva s týmem je něco, co jsem chtěl po celou kariéru. Užívám si zde každou vteřinu.“
Další testování je naplánováno na 18.-20. leden na okruhu Sebring. Poté se FAZZT Race Team přesune do Alabamy na okruh Barber Motorsports Park, kde proběhne první oficiální test série IndyCar.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?