Přípravy na premiérovou sezónu stáje FAZZT Race Team jsou v plném proudu. Jediný jezdec týmu Alex Tagliani absolvoval dvoudenní testování na oválu Homestead-Miami Speedway.
Nový tým v sérii IndyCar se začal formovat v závěru loňské sezóny, materiál byl odkoupen od stáje Roth Racing. Od té doby každý člen týmu usilovně pracoval, aby bylo veškeré zázemí do konce roku připraveno. Postup prací mohli fanoušci sledovat na oficiálních stránkách týmu.
Alex Tagliani se posadil do monopostu 6. ledna, absolvoval krátkou sérii testů, následujícího dne vyjel na dráhu znovu. „Jsem na všechny nesmírně hrdý, práci jsme zvládli za velmi krátkou dobu,“ uvedl spokojeně spolumajitel týmu Andre Azzi.
Tagliani testoval bílý monopost ještě bez loga hlavního sponzora na kombinované dráze. Hlavní sponzor Honda Canada se představí 14. ledna na mezinárodní automobilové výstavě v Montrealu. Ačkoliv tým sídlí v Indianapolis, jde z drtivé většiny o kanadskou organizaci. „Jsem hrdý na to, že jako kanadský tým budeme bojovat proti velkým hochům,“ pokračoval Azzi.
„Sen se stal skutečností,“ hýřil štěstím 37letý Alex Tagliani, jenž je spoluzakladatelem týmu. „Jako závodník si nemůžete přát lepší pozici. Dlouhodobá smlouva s týmem je něco, co jsem chtěl po celou kariéru. Užívám si zde každou vteřinu.“
Další testování je naplánováno na 18.-20. leden na okruhu Sebring. Poté se FAZZT Race Team přesune do Alabamy na okruh Barber Motorsports Park, kde proběhne první oficiální test série IndyCar.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.