Přípravy na premiérovou sezónu stáje FAZZT Race Team jsou v plném proudu. Jediný jezdec týmu Alex Tagliani absolvoval dvoudenní testování na oválu Homestead-Miami Speedway.
Nový tým v sérii IndyCar se začal formovat v závěru loňské sezóny, materiál byl odkoupen od stáje Roth Racing. Od té doby každý člen týmu usilovně pracoval, aby bylo veškeré zázemí do konce roku připraveno. Postup prací mohli fanoušci sledovat na oficiálních stránkách týmu.
Alex Tagliani se posadil do monopostu 6. ledna, absolvoval krátkou sérii testů, následujícího dne vyjel na dráhu znovu. „Jsem na všechny nesmírně hrdý, práci jsme zvládli za velmi krátkou dobu,“ uvedl spokojeně spolumajitel týmu Andre Azzi.
Tagliani testoval bílý monopost ještě bez loga hlavního sponzora na kombinované dráze. Hlavní sponzor Honda Canada se představí 14. ledna na mezinárodní automobilové výstavě v Montrealu. Ačkoliv tým sídlí v Indianapolis, jde z drtivé většiny o kanadskou organizaci. „Jsem hrdý na to, že jako kanadský tým budeme bojovat proti velkým hochům,“ pokračoval Azzi.
„Sen se stal skutečností,“ hýřil štěstím 37letý Alex Tagliani, jenž je spoluzakladatelem týmu. „Jako závodník si nemůžete přát lepší pozici. Dlouhodobá smlouva s týmem je něco, co jsem chtěl po celou kariéru. Užívám si zde každou vteřinu.“
Další testování je naplánováno na 18.-20. leden na okruhu Sebring. Poté se FAZZT Race Team přesune do Alabamy na okruh Barber Motorsports Park, kde proběhne první oficiální test série IndyCar.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?