Michael Andretti ulovil velkou rybu

andretti, michael
andretti, michael, foto: IndyCar Media
iM3 2. prosince 2009 17:07
Sdílej:

Spolumajitel bývalé stáje Fernandez Racing Tom Anderson se zapojil do fungování týmu Andretti Autosport. Šéf Michael Andretti provádí uvnitř týmu reorganizaci a Toma Andersona dosadil do pozice senior viceprezidenta závodního oddělení.

„Jsem rád, že budu součástí Andretti Autosport,“ uvedl Anderson. „Je to skvělý tým s výbornými lidmi a na spolupráci se těším.“ Tým letos prožil nejhorší sezónu od svého vstupu do IndyCar v roce 2003, v příští sezóně se chce vrátit tam, kam patří. „Naším cílem je vyhrávat a získat titul šampióna. Proto jsme tady a proto závodíme,“ pokračoval Anderson. Tom Anderson má se závody dlouholeté zkušenosti. V 90. letech byl generálním ředitelem stáje Chipa Ganassi, v letech 1996 – 1999 byl součástí vítězného tažení jezdců Jima Vassera, Alexe Zanardiho a Juana Pabla Montoyi. V roce 1994 dokonce spolupracoval s Michaelem Andrettim, který u týmu zakotvil po neúspěšném působení ve formuli 1. „Chovám k němu obrovský respekt, sledoval jsem ho pozorně. Vyhrával všude, kam přišel,“ řekl Andretti. V roce 2000 začal Anderson pracovat pro mexického závodníka Adriana Fernandeze, společně založili stáj Fernandez Racing, kde slavili vítězství v závodech Champ Car a IndyCar. Poté přesunuli aktivity do ALMS. Ačkoliv v letošním roce získali v kategorii LMP2 titul, museli stáj z důvodu odchodu hlavního sponzora uzavřít. Tom Anderson
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?