Proč jsme čekali na novou smlouvu tak dlouho?

Patrick, Danica
Patrick, Danica, foto: IndyCar Media
iM3 1. prosince 2009 17:04
Sdílej:

Danica Patrick včera konečně oznámila, že v IndyCar zůstává i nadále. Ačkoliv informace o dohodě s Andretti Autosport kolovala po internetu už dva měsíce, na oficiální prohlášení jsme si museli počkat až do posledního listopadového dne. Proč to zdržení?

Důvodem byla smlouva se společností Motorola, která Patrick sponzorovala do konce listopadu. Andretti a Patrick tak čekali na vypršení kontraktu a spolu s novou smlouvou představili i nového sponzora GoDaddy.com. Ačkoliv nikde nebylo uvedeno, na jaké období byla smlouva uzavřena, je zřejmé, že spolupráce potrvá tři roky. Za tu dobu se může stát hodně věcí, přesně ji řečeno, Patrick nevyvrátila možnost částečného vstupu do NASCAR. „Vím, že všichni chtějí mít jasno,“ komentovala Patrick potencionální kariéru v NASCAR. „Miluji závody, motivují mě a pokud bude šance závodit v obou sériích, uvítám ji.“ Patrick je nejčastěji spojována s týmem JR Motorsport, který vlastní Rick Hendrick a Dale Earnhardt Jr. Tým plánuje nasadit dva vozy v nižší lize NASCAR Nationwide Series. Jeden vůz je připravován pro Kellyho Birese, ve druhém by se mělo střídat několik jezdců, včetně Danici Patrick. „Ta možnost existuje. Sice bych byla hodně vytížená, ale jak jsem řekla, závody miluji,“ pokračovala Patrick. Zajímavá zpráva vyšla na oficiálních stránkách NASCAR.com. Autor textu upozorňoval na fakt, že včera se na stránkách Danici Patrick objevil její obrázek v novém černozeleném overalu, ovšem s logem série Nationwide a značky Chevrolet. Obrázek prý visel na stránkách jen krátce. Nutno podotknout, že loga vypadala poněkud nevěrohodně… Zmiňovaný obrázek můžete vidět v následujícím videu. Druhé video pochází z prezentace nového zbarvení monopostu.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?