Proč jsme čekali na novou smlouvu tak dlouho?

Patrick, Danica
Patrick, Danica, foto: IndyCar Media
iM3 1. prosince 2009 17:04
Sdílej:

Danica Patrick včera konečně oznámila, že v IndyCar zůstává i nadále. Ačkoliv informace o dohodě s Andretti Autosport kolovala po internetu už dva měsíce, na oficiální prohlášení jsme si museli počkat až do posledního listopadového dne. Proč to zdržení?

Důvodem byla smlouva se společností Motorola, která Patrick sponzorovala do konce listopadu. Andretti a Patrick tak čekali na vypršení kontraktu a spolu s novou smlouvou představili i nového sponzora GoDaddy.com. Ačkoliv nikde nebylo uvedeno, na jaké období byla smlouva uzavřena, je zřejmé, že spolupráce potrvá tři roky. Za tu dobu se může stát hodně věcí, přesně ji řečeno, Patrick nevyvrátila možnost částečného vstupu do NASCAR. „Vím, že všichni chtějí mít jasno,“ komentovala Patrick potencionální kariéru v NASCAR. „Miluji závody, motivují mě a pokud bude šance závodit v obou sériích, uvítám ji.“ Patrick je nejčastěji spojována s týmem JR Motorsport, který vlastní Rick Hendrick a Dale Earnhardt Jr. Tým plánuje nasadit dva vozy v nižší lize NASCAR Nationwide Series. Jeden vůz je připravován pro Kellyho Birese, ve druhém by se mělo střídat několik jezdců, včetně Danici Patrick. „Ta možnost existuje. Sice bych byla hodně vytížená, ale jak jsem řekla, závody miluji,“ pokračovala Patrick. Zajímavá zpráva vyšla na oficiálních stránkách NASCAR.com. Autor textu upozorňoval na fakt, že včera se na stránkách Danici Patrick objevil její obrázek v novém černozeleném overalu, ovšem s logem série Nationwide a značky Chevrolet. Obrázek prý visel na stránkách jen krátce. Nutno podotknout, že loga vypadala poněkud nevěrohodně… Zmiňovaný obrázek můžete vidět v následujícím videu. Druhé video pochází z prezentace nového zbarvení monopostu.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.