Na Indianapolis zatím 42 monopostů

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: IndyCar Media
iM3 4. května 2009 18:37
Sdílej:

Zájem 93. ročník závodu Indianapolis 500 je větší než loni. Přihlášeno je 42 vozů, jezdců o něco méně, ale jejich počet postupem času narůstá. V poměru s předchozími léty půjde o náročnou sérii kvalifikaci, kde se za chyby bude tvrdě platit. Na start totiž může být připuštěno 33 jezdců.

 No.  Jezdec  Tým  2  Raphael Matos  Luczo Dragon Racing  3  Helio Castroneves  Team Penske  4  Dan Wheldon  Panther Racing  5  Mario Moraes  KV Racing Technology  6  Ryan Briscoe  Team Penske  7  Danica Patrick  Andretti Green Racing  8  -  KV Racing Technology  9  Scott Dixon  Target Chip Ganassi Racing  10  Dario Franchitti  Target Chip Ganassi Racing  11  Tony Kanaan  Andretti Green Racing  12  Will Power  Team Penske  13  E. J. Viso  HVM Racing  14  Vitor Meira  A. J. Foyt Racing  15  Paul Tracy  KV Racing Technology  16  Scott Sharp  Panther Racing  17  -  Rahal Letterman Racing  18  Justin Wilson  Dale Coyne Racing  19  -  Dale Coyne Racing  20  Ed Carpenter  Vision Racing  21  Ryan Hunter-Reay  Vision Racing  22  -  Bryan Herta Autosport  23  Milka Duno  Dreyer & Reinbold Racing  24  Mike Conway  Dreyer & Reinbold Racing  25  -  Roth Racing  26  Marco Andretti  Andretti Green Racing  27  Hideki Mutoh  Andretti Green Racing  31  Nelson Philippe  HVM Racing  34  Alex Tagliani  Conquest Racing  36  -  Conquest Racing  41  A. J. Foyt IV.  A. J. Foyt Racing  43  John Andretti  Richard Petty / Dreyer & Reinbold Racing  44  Davey Hamilton  Dreyer & Reinbold Racing  48  -  A. J. Foyt Racing  52  -  Roth Racing  67  Sarah Fisher  Sarah Fisher Racing  68  -  Sarah Fisher Racing  91  Buddy Lazier  Hemelgarn Johnson  98  Stanton Barrett  CURB / Agajanian / Team 3G  99  Alex Lloyd  Chip Ganassi / Sam Schmidt  02  Graham Rahal  Newman / Haas / Lanigan Racing  06  Robert Doornbos  Newman / Haas / Lanigan Racing      
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.