PAUL RICARD, 1. DEN; Pilot stáje Super Nova Javier Villa dosáhl při prvním dni aktuálně probíhajících testů čas o 1 desetinu lepší, než byl dosud platný rekord vozu GP2, jehož držitelem byl Romain Grosjean.
Druhý nejrychlejší čas v kombinované tabulce ranního a odpoledního testu patří Lucasi di Grassimu s monopostem stáje Racing Engineering, za kterým se seřadili Kobayashi (DAMS) a Grosjean (Campos).
Pro účastníky šampionátu byla středa prvním dnem, kdy testovali nový motor Renault, jenž nabízí o 25 koní větší výkon a plošší výkonovou křivku.
Technický ředitel Didier Perrin byl s výsledky spokojen, neboť vůz pro sezonu 2009 byl podle očekávání už při svém prvním testu rychlejší a nevyskytly se žádné technické potíže.
Poz Jezdec Tým Čas 1. Javier Villa Super Nova 1:11.930 2. Lucas di Grassi Racing Engineering 1:12.079 3. Kamui Kobayashi DAMS 1:12.140 4. Romain Grosjean Campos 1:12.262 5. Pastor Maldonado ART 1:12.270 6. Andreas Zuber Fisichella 1:12.300 7. Alberto Valerio Piquet 1:12.439 8. Luca Filippi Super Nova 1:12.481 9. Davide Valsecchi Durango 1:12.509 10. Jerome d'Ambrosio DAMS 1:12.574 11. Edoardo Mortara Arden 1:12.607 12. Roldan Rodriguez Piquet 1:12.742 13. Diego Nunes iSport 1:12.774 14. Vitaly Petrov Campos 1:12.893 15. Nico Hulkenberg ART 1:13.010 16. Dani Clos Racing Engineering 1:13.138 17. Sergio Perez Arden 1:13.182 18. Giedo van der Garde iSport 1:13.221 19. Karun Chandhok Ocean 1:13.356 20 Davide Rigon Trident 1:13.362 21. Hamad Al Fardan Trident 1:13.477 22. Luiz Razia Fisichella 1:13.584 23. Michael Herck DPR 1:13.788 24. Nelson Panciatici Durango 1:13.860 25. Giacomo Ricci DPR 1:14.961 26. Alvaro Parente Ocean
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?