Úspěšná stáj série GP2 Super Nova si pro nadcházející sezonu zajistila služby španělského pilota Javiera Villy, se kterým spolupracovala v zimní asijské části.
„Nebylo to snadné rozhodnutí, neboť jsme si z nabídek mohli vybírat," prohlásil o volbě závodní sedačky pro další rok v GP2 Španěl.
„Měli jsme na stole nabídky i od jiných týmů z GP2, ale i Le Mans Series a její obdoby v Americe."
Pro Super Novu a především GP2 však hovořily zkušenosti ze zimní série, renomé stáje a skutečnost, že právě zmíněný šampionát je předstupněm formule 1.
21letý Villa zvítězil ve třech závodech GP2 a v loňském roce startoval za tým Racing Engineering.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?