Úspěšná stáj série GP2 Super Nova si pro nadcházející sezonu zajistila služby španělského pilota Javiera Villy, se kterým spolupracovala v zimní asijské části.
„Nebylo to snadné rozhodnutí, neboť jsme si z nabídek mohli vybírat," prohlásil o volbě závodní sedačky pro další rok v GP2 Španěl.
„Měli jsme na stole nabídky i od jiných týmů z GP2, ale i Le Mans Series a její obdoby v Americe."
Pro Super Novu a především GP2 však hovořily zkušenosti ze zimní série, renomé stáje a skutečnost, že právě zmíněný šampionát je předstupněm formule 1.
21letý Villa zvítězil ve třech závodech GP2 a v loňském roce startoval za tým Racing Engineering.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.