Španělská stáj startující v seriálu GP2 mění majitele i název. Nepříliš úspěšný tým se rozhodl koupit po zralé úvaze bývalý pilot formule 1 Tiago Monteiro, který by jeho prostřednictvím chtěl podporovat portugalské piloty a popularitu motoristického sportu ve své zemi.
Novým názvem týmu bude Ocean Racing Technology. „Vlastnit tým GP2 bylo mým velkým přáním, ale nikdy jsem nedoufal, že by se mi ho mohlo podařit dosáhnout tak brzy. Objevila se však příležitost a začali jsme vyjednávat,“ uvedl Monteiro.
Podle něj je GP2 ideální, protože nabízí kvalitní závodní vozy, vyrovnanost a je blízko formuli 1.
Nezájmu o závodní sedačku se jistě bát nemusí, zatím však jméno žádného případného jezdce nepadlo. Monteiro je druhým expilotem F1, který vlastní v nižší sérii vlastní stáj. Stejnou cestou se vydal před dvěma roky Giancarlo Fisichella s týmem FMS International.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?