SEPANG – HLAVNÍ ZÁVOD; Irsko napodobilo Švýcarsko ve sprintu a zcela suverénně vyhrálo hlavní malajský závod. Bezchybně jedoucí Portugalsko a agresivní USA doplnili vítěznou trojku. Hrubka domácího týmu zmrazila fanoušky. Švýcaři skončili v prvním kole, v čele průběžného pořadí je Irsko.
Ani na startu hlavního závodu se korejský tým neobjevil. Ve sprintu poškozené vozy USA, Brazílie a Indie byly ale opraveny a vstříc hlavnímu závodu se vydalo devatenáct monopostů.
Start se ani tentokrát neobešel bez problémů. Na kolize doplatili Holandsko, Indie a Švýcarsko. Ihned byl povolán bezpečnostní vůz a ve čtvrtém kole proběhl restart.
První pozici si udrželo Irsko, následovalo Portugalsko a výborně jedoucí Morad z Libanonu. Na posledně jmenovaný vůz útočila Velká Británie, oba monoposty se ocitly mimo dráhu, výsledkem byla kolize a návštěva boxů pro vůz Británie a Francie.
První zastávka v boxech nezměnila pořadí na prvních dvou místech. Třetí místo pro sebe získal domácí Fauzy ve voze Malajsie. Dopředu poskočila Čína, kterou ale brzy překonal rychlý vůz USA, jenž potřetí v kariéře pilotoval Marco Andretti.
Jaké však bylo překvapení, když se v boxech objevil zcela nečekán právě domácí pilot, tato hrubka stála tým pořádající Malajsie velmi pravděpodobně jisté třetí místo. Druhé zastávky jen potvrdily průběžné pořadí v závodě, vyznamenali se mechanici Austrálie.
Carroll získal triumfem vedení v celkovém hodnocení pro Irsko, Portugalsko na vedoucí vůz neútočilo, ale s přehledem kontrolovalo druhou pozici až do cíle. Andretti v monopostu USA dojel třetí a poprvé v A1GP vystoupil na stupně vítězů.
Na bodovaných pozicích následovaly vozy Austrálie, Jižní Afriky, Nového Zélandu, Brazílie, Nizozemí, Číny a Malajsie. Libanon nakonec nadějně rozjetý závod na bodech nedokončil.
Další závod se uskuteční až na Novém Zélandu 25. ledna 2009.
Výsledné pořadí 2. závodu:
1 Ireland Adam Carroll 34 1:05'52.205 2 Portugal Filipe Albuquerque 34 1:06'08.201 15.996 3 USA Marco Andretti 34 1:06'39.842 47.637 4 Australia John Martin 34 1:06'43.884 51.679 5 South Africa Adrian Zaugg 34 1:06'44.311 52.106 6 New Zealand Earl Bamber 34 1:06'46.559 54.354 7 Brazil Felipe Guimarães 34 1:06'49.574 57.369 8 Netherlands Jeroen Bleekemolen 34 1:06'49.695 57.490 9 China Ho-Pin Tung 34 1:06'51.363 59.158 10 Malaysia Fairuz Fauzy 34 1:06'56.093 1'03.888 11 Italy Edoardo Piscopo 34 1:06'58.350 1'06.145 12 Lebanon Daniel Morad 34 1:07'07.195 1'14.990 13 Indonesia Satrio Hermanto 34 1:07'07.966 1'15.761 14 France Loïc Duval 34 1:07'08.668 1'16.463 15 Mexico David Garza 34 1:07'22.206 1'30.001 16 Great Britain Danny Watts 28 1:06'01.563 6 laps 17 Monaco Clivio Piccione 2 48'45.374 32 laps 18 India Narain Karthikeyan 0 34 laps 19 Switzerland Neel Jani 0 34 laps
Průběžné pořadí:
1 Ireland 43 2 Portugal 35 3 France 31 4 New Zealand 31 5 Malaysia 29 6 Switzerland 28 7 Netherlands 26 8 Australia 22 9 Great Britain 16 10 USA 16 11 South Africa 15 12 Monaco 9 13 Italy 4 14 Brazil 4 15 Korea 4 16 China 4 17 Lebanon 3 18 India 1 0 Indonesia 0 0 Mexico 0
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?