SEPANG – SPRINT; Něco málo přes dvacet minut trvající závod přinesl suverénní vítězství Švýcarska. Boj o zbývající pozice na stupních vítězů rozhodlo vyšetřování incidentu v boxech. Startovní pole čítalo jen 19 vozů, Korea vůbec do závodu nenastoupila.
Ještě před samotným startem spolu kolidovali piloti USA, Brazílie a Indie. Protože zbytky vozů pokryly část závodní dráhy, byl start odložen. Druhý pokus dopadl lépe, ale pro změnu technické problémy a pomalý vůz Velké Británie způsobily horkou chvilku jezdcům vzadu.
Od startu vedl Neel Jani pilotující vůz Švýcarska, ostrý souboj spolu svádělo Nizozemí a Malajsie, duel skončil kolizí a defektem pneumatiky domácího vozu, který zhatil veškeré naděje zkušeného Fauzyho.
Švýcarsko kontrolovalo závod i po povinné zastávce v boxech, o druhou pozici bojující Francie a Nový Zéland měli na výjezdu z boxů kolizi, kterou následně řešilo vedení závodu.
Resumé bylo jasné, Nový Zéland musí pustit Francii před sebe. O výsledku prvního dnešního závodu bylo rozhodnuto. Do cíle dojelo pouze šestnáct monopostů.
Výsledné pořadí 1. závodu:
1 Switzerland Neel Jani 11 22'41.567 2 France Loïc Duval 11 22'51.479 9.912 3 New Zealand Earl Bamber 11 22'53.380 11.813 4 Portugal Filipe Albuquerque 11 22'54.020 12.453 5 Ireland Adam Carroll 11 22'54.772 13.205 6 Netherlands Jeroen Bleekemolen 11 22'56.966 15.399 7 Italy Edoardo Piscopo 11 23'01.514 19.947 8 Australia John Martin 11 23'03.004 21.437 9 South Africa Adrian Zaugg 11 23'09.241 27.674 10 China Ho-Pin Tung 11 23'11.059 29.492 11 Lebanon Daniel Morad 11 23'13.616 32.049 12 Monaco Clivio Piccione 11 23'13.973 32.406 13 Indonesia Satrio Hermanto 11 23'20.526 38.959 14 Mexico David Garza 11 23'36.622 55.055 15 Malaysia Fairuz Fauzy 10 22'46.989 1 lap 16 Great Britain Danny Watts 4 23'20.949 7 laps 17 Brazil Felipe Guimarães 0 11 laps 18 India Narain Karthikeyan 0 11 laps 19 USA Marco Andretti 0 11 laps - Korea Jin-Woo Hwang 0
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?