ZANDVOORT - HLAVNÍ ZÁVOD; Loic Duval po ranním třetím místě přidal další pódiové umístění. I odpoledne panovaly v Holandsku otřesné povětrnostní podmínky, které měly do ideálních skutečně enormně daleko.
Od startu vedl vůz Malajsie, ale při první zastávce ze dvou plánovaných se Fauzy zdržel déle než Duval. A právě tímto okamžikem bylo nakonec rozhodnuto. Francie přes dva výjezdy bezpečnostního vozu nedala nikomu jinému šanci a v prvním hlavním závodě letošní sezony s přehledem triumfovala.
Hlavní závod se nesl ve znamení kolizí a havárií a přišel startující týmy jistě draho, neboť tolik zničeného materiálu už dlouho závody A1GP nepamatovaly. Jen pět vozů projelo pod šachovnicí ve stejném kole s vítězem a klasifikováno bylo jen deset strojů.
Malajsie znovu předvedla solidní výkon a Fauzy dojel druhý. Třetí místo připadlo Novému Zélandu, čtvrté Austrálii. Debutující Monako skončilo šesté za domácím Holandskem.
Pořadí 2. závodu
1 France Loïc Duval 36 1:11'58.723 2 Malaysia Fairuz Fauzy 36 1:12'01.011 2.288 3 New Zealand Earl Bamber 36 1:12'01.432 2.709 4 Australia John Martin 36 1:12'05.052 6.329 5 Netherlands Jeroen Bleekemolen 36 1:12'06.996 8.273 6 Monaco Clivio Piccione 34 1:12'03.356 2 kola 7 Korea Jin Woo Hwang 33 1:12'28.432 3 kola 8 Lebanon Daniel Morad 32 1:03'15.216 4 kola 9 China Ho-Pin Tung 31 1:03'14.803 5 kol 10 USA Charlie Kimball 30 59'04.806 6 kol 11 Portugal Filipe Albuquerque 15 29'34.235 21 kol 12 Indonesia Satrio Hermanto 12 26'14.548 24 kol 13 South Africa Adrian Zaugg 5 11'00.955 31 kol 14 Italy Fabio Onidi 5 11'01.706 31 kol 15 Brazil Felipe Guimarães 5 1:12'03.879 31 kol 16 Ireland Adam Carroll 4 9'17.297 32 kol 17 Switzerland Neel Jani 4 9'52.638 32 kol Průběžné pořadí
1 Malaysia 22 2 France 22 3 New Zealand 18 4 Netherlands 11 5 Australia 8 6 Monaco 5 7 Switzerland 4 8 Korea 4 9 South Africa 3 10 USA 3 10 Lebanon 3 12 Italy 2 13 China 2 0 Portugal 0 0 Indonesia 0 0 Brazil 0 0 Ireland 0
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?