BELGIE - KVALIFIKACE; Dnešní kvalifikace za proměnlivých povětrnostních podmínek ukázala ve špičkové formě oba vozy týmu iSport. Chandhok v samém závěru zajel sice nejlepší čas, ale pyká za penalizace. Dva cenné body proto získal o titul bojující Senna
Po většinu třicetiminutové kvalifikace kontroloval nejlepší výchozí pozici do závodu Senna, ale v posledních vteřinách dokázal jeho týmový kolega srazit časomíru ještě o 61 tisícin vteřiny níž. Třetí Parente ztratil už šest desetin a Pantano dokonce osm.
Přes nejlepší čas poslala penalizace indického jezdce na jedenáctou startovní příčku. Vítěz kvalifikace získává dva body, které připadly Sennovi. A v padocku se dlouze spekulovalo, zda je podobná situace zcela v souladu s představami Mezinárodní automobilové federace. Vedoucí Pantano má před Sennou náskok 11 bodů.
Při zítřejším startu půjde o hodně, neboť ve druhé řadě se postaví za překvapení dnešní kvalifikace Parenteho Grosjean a Pantano, spolu se Sennou jediní uchazeči o titul šampiona.
Divákům dnes nechyběly ani chyby a poškozené vozy. Maldonado byl ale jediným, kdo způsobil zastavení kvalifikace. Až dlouho po skončení kvalifikace přistoupilo vedení k závodu k dalším postihům. Chandhok musel vypít svůj kalich hořkosti až do dna. Za nezpomalení pod žlutými vlajkami dostal spolu s Buemim trest 5 pozic dolů.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?