PAUL RICARD - 2. DEN; Luca Filippi z týmu ART ovládl včera dopoledne francouzskou dráhu a jako jediný překonal směrem dolů magickou hranici 1:10,000.
Jeho týmový kolega Grosjean ztratil více jak desetinu vteřiny, ale odpolední vítěz Senna byl tím, komu patřil absolutně druhý nejrychlejší čas dne.
Včera se jezdci a týmy připravovali na verzi okruhu imitující rychlé dráhy jako součást přípravy na belgické Spa a italskou Monzu, okruhy, jež čekají jezdce v závěru sezony. Uplynulé dva dny testů byly totiž pro aktuální závodní sezonu testem posledním.
Včera došlo také k jediné nehodě, Chandhok kolidoval s Buemim a Sennu v ranním tréninku vyřadila porucha motoru. Závěr testů vynechal Bakkerud, jenž trpěl bolestí zad.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?