 
            Davide Valsecchi prožil spolu s očitými svědky a svými blízkými těžkou chvíli při dnešní odpolední kvalifikaci na turecký první závod, když jeho Dallara narazila maximální rychlostí téměř čelně do bezpečnostní bariéry na konci dlouhé rovinky.
„Začal jsem brzdit, byl kolem deseti metrů přede mnou, ale jeho vůz se řítil dál. Možná přišel o brzdy nebo se stalo něco jiného, ve vysoké rychlosti pak vyletěl z dráhy," uvedl očitý svědek nehody a pozdější vítěz kvalifikace Giorgio Pantano, jenž jel v inkriminovaný okamžik těsně za svým soupeřem.
Dallara odvedla při konstrukci monopostu pro seriál GP2 svoji práci dobře, neboť po ošklivé havárii podobné španělskému dramatu Heikki Kovalainena ve formuli 1, vyvázl i Valsecchi bez vážnějšího zranění.
Jezdec byl při vědomí a ihned byl převezen k lékařským prohlídkám. Ačkoliv neutrpěl žádnou zlomeninu, ani v jednom z následujících dvou tureckých závodů za volant neusedne. Tým Durango potvrdil, že si Davide stěžuje na bolesti zad a nejpravděpodobnější příčinou havárie bylo skutečně selhání brzd.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?