TURECKO - KVALIFIKACE; Giorgio Pantano z týmu Racing Engineering potvrdil výbornou formu z ranního tréninku a jasným způsobem získal i nejvýhodnější startovní pozici v zítřejším prvním závodě. Do první řady se s ním postaví Zuber, druhá patří navrátivšímu se Carrollovi a Grosjeanovi.
S hrozícím deštěm nikdo v boxech nečekal, nicméně déšť na pouštní okruh nedorazil. S postupem času se pak podmínky na okruhu zlepšovaly a nejlepší časy zajížděli jezdci v závěru vymezeného času.
Pantano vedl tabulku skvělým časem, kterému se soupeři pouze přibližovali. Rozhodující bylo pak poslední Italovo kolo, kdy svoje maximum ještě zlepšil.
Kvalifikace nepřinesla jen zajímavou bitvu o nejlepší čas, ale i těžkou havárii Valsecchiho a problémy řady dalších pilotů, mezi které se zařadil Kobayashi i nadějně rychlý Maldonado z týmu Piquet Sports. Pátý čas získal Senna, šestý zmíněný Maldonado.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?