TURECKO - KVALIFIKACE; Giorgio Pantano z týmu Racing Engineering potvrdil výbornou formu z ranního tréninku a jasným způsobem získal i nejvýhodnější startovní pozici v zítřejším prvním závodě. Do první řady se s ním postaví Zuber, druhá patří navrátivšímu se Carrollovi a Grosjeanovi.
S hrozícím deštěm nikdo v boxech nečekal, nicméně déšť na pouštní okruh nedorazil. S postupem času se pak podmínky na okruhu zlepšovaly a nejlepší časy zajížděli jezdci v závěru vymezeného času.
Pantano vedl tabulku skvělým časem, kterému se soupeři pouze přibližovali. Rozhodující bylo pak poslední Italovo kolo, kdy svoje maximum ještě zlepšil.
Kvalifikace nepřinesla jen zajímavou bitvu o nejlepší čas, ale i těžkou havárii Valsecchiho a problémy řady dalších pilotů, mezi které se zařadil Kobayashi i nadějně rychlý Maldonado z týmu Piquet Sports. Pátý čas získal Senna, šestý zmíněný Maldonado.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?