Marco Andretti nejrychlejší z 31 pilotů

Andretti, Marco
Andretti, Marco, foto: IndyCar Media
iM3 7. května 2008 06:16
Sdílej:

První ostrý test s většinou startovního pole 92. ročníku Indianapolis 500 vyhrál s přehledem Marco Andretti, sekundoval mu týmový kolega Tony Kanaan.

Andretti se jako jediný dostal nad hranici 226 mil v hodině a po šesti hodinách jízd odešel z testů jako vítěz. Avšak za jeho rychlou jízdou stojí další mladíček série, Graham Rahal. Andretti krajana ve svém nejrychlejším kole sledoval a díky aerodynamickému pytli zajel absolutně nejlepší čas. Druhý byl zmiňovaný Tony Kanaan, v těsném sledu za ním skončili Scott Dixon, Ryan Briscoe, Dan Wheldon a Helio Castroneves. „Skládáme věci dohromady. Doufám, že správným způsobem. Je to jako šachy, dnes jsme plánovali strategii,“ řekl dvojnásobný vítěz závodu Helio Castroneves. Nejlepším časem z nováčků se pyšní Will Power, jeho kolo mu stačilo na desáté místo, což je v obrovské konkurenci velký úspěch. Pozice Jezdec Tým Rychlost 1. Marco Andretti Andretti Green Racing 226.599 mph 2. Tony Kanaan Andretti Green Racing 225.269 mph 3. Scott Dixon Ganassi Racing 225.011 mph 4. Ryan Briscoe Team Penske 224.804 mph 5. Dan Wheldon Ganassi Racing 224.727 mph 6. Helio Castroneves Team Penske 224.576 mph 7. Thomas Scheckter Luczo Dragon 224.436 mph 8. Buddy Rice Dreyer & Reinbold 224.170 mph 9. Danica Patrick Andretti Green Racing 224.095 mph 10. Will Power KV Racing 223.550 mph 11. Justin Wilson NHL Racing 223.461 mph 12. Vitor Meira Panther Racing 223.352 mph 13. Hideki Mutoh Andretti Green Racing 223.225 mph 14. EJ Viso HVM Racing 222.643 mph 15. Ed Carpenter Vision Racing 222.633 mph 16. Alex Lloyd Rahal Letterman Racing 222.620 mph 17. Townsend Bell Dreyer & Reinbold 222.583 mph 18. Graham Rahal NHL Racing 222.552 mph 19. Oriol Servia KV Racing 221.883 mph 20. Davey Hamilton Vision Racing 221.684 mph 21. Ryan Hunter-Reay Rahal Letterman Racing 221.640 mph 22. AJ Foyt IV Vision Racing 221.615 mph 23. Darren Manning  AJ Foyt 221.314 mph 24. Enrique Bernoldi Conquest 220.978 mph 25. Bruno Junqueira Dale Coyne 220.961 mph 26. Max Papis  Schmidt Motosport 220.686 mph 27. Marty Roth  Roth Racing 220.460 mph 28. Mario Dominguez  Pacific Coast 218.552 mph 29. Mario Moraes  Dale Coyne 218.159 mph 30. Sarah Fisher  Sarah Fisher 217.866 mph 31. Milka Duno Dreyer & Reinbold 217.412 mph
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.