Salaquarda doháněl páteční ztrátu

Král, Josef
Král, Josef, foto: BPA sport marketing, a.s.
Jozef Smrtník 16. března 2008 09:01
Sdílej:

Filip Salaquarda kvalifikoval v Mexiku vůz českého týmu na 22. místo pro Sprint a do Hlavního závodu vyrazí z 21. pozice. Stáj měla v sobotním tréninku hodně napilno, doháněla totiž chybějící kola z pátku a snažila se vyladit vůz pro kvalifikaci i závody.

Navíc musela použít novou sadu pneumatik, protože jeden plášť byl po páteční nehodě poškozen.

Salaquarda v posledním volném tréninku odjel 17 kol a dosáhnul nejlepšího času 1:23,611, což znamenalo 21. místo.

První kvalifikaci Filip odjel na starých pneu, takže byla v podstatě jen na zahřátí. Ve druhé pak zrychlil na 1:22,373, nicméně ani to nestačilo na lepší než 22. místo na startu Sprintu. Další dva kvalifikační kola určila pořadí na startu Hlavního závodu, Salaquarda zajel svůj nelepší čas dne v tom posledním s hodnotou 1:22,333, což znamená 21. místo.

Startovní pole je v Mexiku mimořádně vyrovnané, v kvalifikaci pro Hlavní závod se všechny vozy vešly do 2,1s.  Nedělní boje tak budou hodně vyrovnané a otevřené.

Filip Salaquarda: „V podstatě pořád doháníme včerejší nehodu. Museli jsme kvůli ní dát ráno do tréninku nové pneumatiky, takže nám pak jedna sada chyběla v kvalifikaci. Při tak malých odstupech pak i takové maličkosti hrají roli. Ve Sprintu se dá těžko pomýšlet na posun vpřed, Hlavní závod je ale o něčem jiném Chci jet svým tempem a vyhnout se problémům, tréninky i kvalifikace ukázaly, že tady asi nebude o drama nouze. Závody jsou ve srovnání s kvalifikací mou silnější stránkou, takže doufám, že to potvrdím i tady.“

A1GP v Mexiku našeho času Neděle 16. března 18.00 - Sprint 22.00 - Hlavní závod Livetiming: www.a1gp.com

Záznam obou mexických závodů přinese jako obvykle Česká televize. Přenos pustí v pondělí 14.55 na svém programu ČT4 Sport.

Tisková zpráva BPA sport marketing, a.s. Foto: BPA sport marketing, a.s.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.