Trať sídliaca na juhoamerickom kontinente priniesla už v minulom roku jedny z najlepších pretekov. Organizátorom to však nestačí a pripravili pre pilotov novinku spojenú s úpravou trate.
Preteky v Taupo potvrdili, že šikana na konci dlhej rovinky prináša väčšiu šancu na predbiehacie manévre, čo viedlo organizátorov najbližšieho podujatia v Mexiku k tomu, že upravia trať. Trať v Mexico City sa rozrastie o jednu šikanu pred koncom dlhej rovinky ústiacej do zákruty Peraltada. Za touto zákrutou sa už nachádza cieľová rovina.
Okrem toho, že organizátori si od tejto zmeny sľubujú väčší počet predbiehacích manévrov, zároveň tým dosiahnú aj väčšiu bezpečnosť pred nájazdom do Peraltada, kde šikana spôsobí zníženie nájazdovej rýchlosti. Peraltada je známa tým že nemá výbehovú zónu a navyše je lemovaná stenou.
Foto: A1 Grand Prix Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?