GP2 ASIA: Grosjean zvítězil i podruhé

Premat, Alexandre
Premat, Alexandre, foto: www.gp2series.com
Daniel Šupa 26. ledna 2008 17:35
Sdílej:

DUBAJ - 2. ZÁVOD; Francouzský pilot v dnešním druhém závodě ukázal rychlost, odhad a schopnost využít rostoucího nátlaku k chybě soupeře. Grosjean po problémech Senny a Souceka odjíždí k druhému závodu s velkým bodovým náskokem.

Po startu první osmičky v obráceném pořadí se vedení po souboji s Fauzym ujal výborně startující Valles, který však ještě v prvním kole chyboval a první pozice spadla do klína malajskému pilotovi stáje Super Nova. Za ním se seřadili Valles, Filippi a Yoshimoto. Z pátého místa klesl Chandhok po potížích se spojkou a jeho místo zaujal Grosjean. Díky kolizím v prvním kole, na které doplatili i včerejší medailisté Senna a Soucek, povolalo vedení závodu zpomalovací vůz.

Po restartu se Grosjean snažil marně překonat Yoshimota, ale dostal Japonce pod tlak a využil nabídky o kolo pozadu jedoucího Schlegelmilcha, který při výjezdu z boxů soupeře mírně zablokoval. Na čele tou dobou bojoval s přetáčivým vozem Fauzy, jehož Grosjean snadno dostihl a po chvíli donutil Malajce k chybě.

Romain Grosjean si z Dubaje odváží dvě vítězství, v jeho stínu kratší druhý závod dokončili Fauzy, Chandhok, Yoshimoto, Valerio a poslední bod získal Valsecchi. Nejrychlejší kolo dnes Grosjean nikomu nedaroval a připsal si bod i za ně.

 1.  Grosjean       ART Grand Prix              43:32.991  2.  Fauzy          Super Nova Racing            +  3.778  3.  Chandhok       iSport International         +  5.974  4.  Yoshimoto      Qi-Meritus Mahara            + 12.147  5.  Valerio        Durango                      + 12.854  6.  Valsecchi      Durango                      + 18.367  7.  Soucek         DPR                          + 19.360  8.  D'Ambrosio     DAMS                         + 25.052  9.  Petrov         Barwa International Campos   + 25.687 10.  Tung           Trident Racing               + 26.339

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.