DUBAJ - 2. ZÁVOD; Francouzský pilot v dnešním druhém závodě ukázal rychlost, odhad a schopnost využít rostoucího nátlaku k chybě soupeře. Grosjean po problémech Senny a Souceka odjíždí k druhému závodu s velkým bodovým náskokem.
Po startu první osmičky v obráceném pořadí se vedení po souboji s Fauzym ujal výborně startující Valles, který však ještě v prvním kole chyboval a první pozice spadla do klína malajskému pilotovi stáje Super Nova. Za ním se seřadili Valles, Filippi a Yoshimoto. Z pátého místa klesl Chandhok po potížích se spojkou a jeho místo zaujal Grosjean. Díky kolizím v prvním kole, na které doplatili i včerejší medailisté Senna a Soucek, povolalo vedení závodu zpomalovací vůz.
Po restartu se Grosjean snažil marně překonat Yoshimota, ale dostal Japonce pod tlak a využil nabídky o kolo pozadu jedoucího Schlegelmilcha, který při výjezdu z boxů soupeře mírně zablokoval. Na čele tou dobou bojoval s přetáčivým vozem Fauzy, jehož Grosjean snadno dostihl a po chvíli donutil Malajce k chybě.
Romain Grosjean si z Dubaje odváží dvě vítězství, v jeho stínu kratší druhý závod dokončili Fauzy, Chandhok, Yoshimoto, Valerio a poslední bod získal Valsecchi. Nejrychlejší kolo dnes Grosjean nikomu nedaroval a připsal si bod i za ně.
1. Grosjean ART Grand Prix 43:32.991 2. Fauzy Super Nova Racing + 3.778 3. Chandhok iSport International + 5.974 4. Yoshimoto Qi-Meritus Mahara + 12.147 5. Valerio Durango + 12.854 6. Valsecchi Durango + 18.367 7. Soucek DPR + 19.360 8. D'Ambrosio DAMS + 25.052 9. Petrov Barwa International Campos + 25.687 10. Tung Trident Racing + 26.339
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?