Kvalifikace pro závody v Taupu se stala kvůli problémům s nastavením vozu pro český tým noční můrou. Tomáš Enge bude do obou jízd startovat z 10. řady. Tým nebyl v pátek spokojený s nastavením a pro sobotní jízdy udělal změny, které však nepřinesly očekávaný efekt.
Enge v posledním tréninku odjel 19 kol a s nejlepším časem 1:17,089 byl 21. Vůz byl nervózní i v kvalifikaci a Enge se hodně nadřel, aby ho udržel na trati. Nejlepší čas pro sprint zajel ve druhé jízdě, čas 1:17,811 znamenal 19. místo na startu. Kvalifikace pro Hlavní závod nevyšla o mnoho lépe, čas 1:17,526 stačil jen na 20. místo. Tým bude přes noc tvrdě pracovat na analýze dat telemetrie a na nastavení vozu, aby vylepšil chování vozu pro oba závody.
Tomáš Enge Celý víkend je pro nás zatím zklamáním. Nenašli jsme správné nastavení. Největším problémem jsou hrboly na trati. Nejsme v tom sami, ale to nemůže být výmluva. Zítřek bude hodně těžký a k zisku bodů bude třeba hodně štěstí. V zásadě teď už nemáme co ztratit, takže můžeme riskovat a razantně změnit nastavení vozu. Bodovat ve Sprintu je prakticky nemožné, to by se muselo stát něco mimořádného, ale i Hlavní závod bude velmi náročný.
Antonín Charouz, šéf týmu Musíme být realisté a závody budou hodně obtížné. K bodům máme asi příliš daleko.
Novozélandský dvojzávod, jenž uzavře první polovinu sezony A1GP, odvysílá Česká televize. Záznam obou závodů pustí na svém programu ČT4 Sport v neděli 20. ledna v 11.05.
Kvalifikace pro Sprint: http://results.a1gp.com/gp.php?l=0&d=201&r=20072109&c=0
Kvalifikace pro Závod: http://results.a1gp.com/gp.php?l=0&d=201&r=20072110&c=3
Tisková zpráva bpa.czSpolečnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?