Rakušan Andreas Zuber se připravuje ke své již třetí sezoně v šampionátu GP2 a má nejvyšší čas, aby se prosadil. K boji o titul si vybral stáj Minardi Piquet Sports, která na něj udělala při podzimních testech největší dojem.
Zuber patří mezi rakouské naděje, které by mohly navázat na éru Nikiho Laudy a Gerharda Bergera. Po nadějné debutové sezoně v GP2 s týmem Trident se však loni vedle Glocka v iSport neprosadil a stáj na Rakušana v sezoně 2008 nevsadila. Znamená tato skutečnost počátek sestupu?
Zuber, jenž loni testoval jako součást juniorského programu Hondy monopost F1 něco takového odmítá a nadále věří ve své mistrovské ambice a postup do formule 1.
„S Minardi Piquet Sports jsem testoval na podzim spolu s dalšími třemi týmy a jejich vůz byl naprosto perfektní. V minulém roce měli úžasnou spolehlivost a jsem přesvědčen, že máme vše potřebné k boji o titul."
Rakušan má na svém kontě dvě vítězství, ale loni skončil v hodnocení jezdců devátý, zatímco jeho týmový kolega Glock slavil titul šampiona...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?