Rakušan Andreas Zuber se připravuje ke své již třetí sezoně v šampionátu GP2 a má nejvyšší čas, aby se prosadil. K boji o titul si vybral stáj Minardi Piquet Sports, která na něj udělala při podzimních testech největší dojem.
Zuber patří mezi rakouské naděje, které by mohly navázat na éru Nikiho Laudy a Gerharda Bergera. Po nadějné debutové sezoně v GP2 s týmem Trident se však loni vedle Glocka v iSport neprosadil a stáj na Rakušana v sezoně 2008 nevsadila. Znamená tato skutečnost počátek sestupu?
Zuber, jenž loni testoval jako součást juniorského programu Hondy monopost F1 něco takového odmítá a nadále věří ve své mistrovské ambice a postup do formule 1.
„S Minardi Piquet Sports jsem testoval na podzim spolu s dalšími třemi týmy a jejich vůz byl naprosto perfektní. V minulém roce měli úžasnou spolehlivost a jsem přesvědčen, že máme vše potřebné k boji o titul."
Rakušan má na svém kontě dvě vítězství, ale loni skončil v hodnocení jezdců devátý, zatímco jeho týmový kolega Glock slavil titul šampiona...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?