Španělský pilot startoval v minulé sezoně za Forsythe, ale na poslední dva závody přestoupil ke svému bývalému zaměstnavateli PKV Racing, týmu, v jehož voze působil v roce 2006. Jeho nejlepším loňským výkonem bylo druhé místo v Long Beach.
Šéf stáje Mark Johnson si velmi cení obnovené spolupráce se Serviou, který dle jeho slov výraznou měrou pomohl týmu v posledních dvou závodech minulé sezony a díky svým zkušenostem bude významnou pomocí v přípravě vozu na sezonu letošní. „Naším cílem je vyhrát titul a plánujeme nasadit dva vozy, přičemž jméno druhého pilota oznámíme po sérii testů," uvedl Johnson.
„PKV Racing udělal v poslední době velký pokrok na cestě stát se týmem, který bude dlouhodobě bojovat o titul. Věříme, že s Oriolem na palubě máme jednoho z nejzkušenějších a nejrychlejších pilotů, ale i dobrého přítele," dodal spoluvlastník týmu a exšampion z roku 1996 Jimmy Vasser.
Servia se připravuje na devátou sezonu v šampionátu. V roce 2005 získal titul vicemistra, ale na svém kontě má pouze jediné vítězství z v kanadského Montrealu 2005. „Jsem nadšený, že mohu závodit pro tým PKV Racing a chtěl bych za příležitost i důvěru poděkovat."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.