Španělský pilot startoval v minulé sezoně za Forsythe, ale na poslední dva závody přestoupil ke svému bývalému zaměstnavateli PKV Racing, týmu, v jehož voze působil v roce 2006. Jeho nejlepším loňským výkonem bylo druhé místo v Long Beach.
Šéf stáje Mark Johnson si velmi cení obnovené spolupráce se Serviou, který dle jeho slov výraznou měrou pomohl týmu v posledních dvou závodech minulé sezony a díky svým zkušenostem bude významnou pomocí v přípravě vozu na sezonu letošní. „Naším cílem je vyhrát titul a plánujeme nasadit dva vozy, přičemž jméno druhého pilota oznámíme po sérii testů," uvedl Johnson.
„PKV Racing udělal v poslední době velký pokrok na cestě stát se týmem, který bude dlouhodobě bojovat o titul. Věříme, že s Oriolem na palubě máme jednoho z nejzkušenějších a nejrychlejších pilotů, ale i dobrého přítele," dodal spoluvlastník týmu a exšampion z roku 1996 Jimmy Vasser.
Servia se připravuje na devátou sezonu v šampionátu. V roce 2005 získal titul vicemistra, ale na svém kontě má pouze jediné vítězství z v kanadského Montrealu 2005. „Jsem nadšený, že mohu závodit pro tým PKV Racing a chtěl bych za příležitost i důvěru poděkovat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?