Než kalifornský okruh Laguna Seca otvorí svoje brány počas úvodného podujatia novej sezóny, piloti a tímy seriálu Champ Car a jeho sprievodcu Champ Car Atlantic čakajú tri prípravné testy.
Tak ako v sezóne 2007, aj tentokrát pôjde jazdecké pole preveriť svoje schopnosti na tradičné testovacie miesta. Aktéri oboch seriálov Champ Car a Champ Car Atlantic budú testovať na rovnakom mieste, akurát s krátkym odstupom.
Už začiatkom februára sa koná prvá predsezónna zastávka na historickom okruhu Sebring International Raceway vo Floride. O viac než mesiac sa motory Cosworth a Mazda rozozvučia na mieste úvodného podujatia v Laguna Seca. Predsezónne turné napokon štartovné pole zavŕši na konci marca na testovacej trati MSR Houston vzdialenej 20 kilometrov od dejiska druhého podujatia sezóny.
Piloti mládežníckeho seriálu Atlantic dostanú v máji jeden testovací bonus navyše na okruhu v Portlande. V tom čase sa totiž ich veľký brat Champ Car presúva na prvé európske podujatie v Belgicku, čoho sa Atlantic nezúčastňuje.
Termíny predsezónnych testov pre Champ Car:
2.-4.2.2008 - Sebring International Raceway 13.-14.3.2008 - Laguna Seca 28.-29.3.2008 - MSR Houston
Termíny predsezónnych testov pre Champ Car Atlantic:
5.-6.2.2008 - Sebring 10-11.3.2008 - Laguna Seca 25-26.3.2008 - MSR Houston 21.-22.5.2008 - Portland
Ilustračné foto: PCM Racing
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.