Nejznámější zatáčka na starém Masarykově okruhu se jmenuje Farinova. Ale i zatáčky na současném automotodromu už brzy dostanou svoje vlastní jméno.
Vedení okruhu se rozhodlo pojmenovat jednotlivé zatáčky po jezdcích, kteří zde prožili dramatické chvíle. Inspirací může být tragická nehoda, pád ale i vítězství.
Na novém okruhu je pojmenovaných jen několik málo zatáček. Asi nejoblíbenější je tzv. “Schwantzovka“, která získala své jméno podle Kevina Schwantze, jenž zde v roce 1990 havaroval.
O dalších jménech zatáček rozhodnou přímo fanoušci. Ti mohou posílat své nápady, ze kterých budou vybrány definitivní názvy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?