Francúzsky rodák mal po excelentnom víťaznom víkende v Mexiku náročný týždeň, ktorý vyvrcholil jeho účasťou pri oficiálnom večierku v Indianapolis.
Za pár dní stihol Sebastien Bourdais preletieť Atlantický oceán dvakrát, aby sa mohol zúčastniť testov F1 v Barccelone a napokon sa vrátiť do Indianapolisu, kde sa v piatok v hoteli Westin Hotel konal večierok pri príležitosti oficiálneho ukončenia sezóny 2007 a v prípade samotného rodáka z Le Mans aj ukončenie plodnej kariéry pilota Champ Car.
Dnes už štvornásobný šampión získal posledný titul o jedny preteky skôr v Austrálii, takže jeho posledné víťazstvo v Mexiku bolo pre 27-ročného Francúza iba čerešničkou na torte. Počas slávnostného vyhlásenia víťaza sezóny získal Bourdais bonus v hodnote 500.000 dolárov a ďalšie čestné miesto na významnom americkom pohári Vanderbilt Cup.
"Nepripravil som si žiadnú reč, pretože viem, že v tom nie som dobrý. Bolo to päť najlepších rokov môjho života," povedal stroho Bourdais po dekorovaní.
Teraz čaká Bourdaisa vytúžená cesta do F1, kde bude od budúceho roka hájiť farby tímu Scuderia Torro Rosso. Zároveň bude znamenať prestup tak trochu krst ohňom, pretože zatiaľ málokto predpokladá, ako sa prejaví jazdecký talent v kráľovskej triede medzi pretekárskou elitou...
Foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?