Nováčik tímu Newman/Haas/Lanigan verí, že posledné podujatie sezóny 2007 bude patriť práve jemu a Mexiko City bude miesto jeho prvého víťazstva v kariére pilota Champ Car.
Napriek tomu, že Grahamovi Rahalovi patrí druhá priečka v kategórii nováčikov, nemá sa po štyroch pódiach v sezóne za čo hambiť. Predsa len prvé miesto v tejto kategórii patrí Robertovi Doornbosovi, ktorý má v porovnaní s americkým rodákom oveľa väčšie skúsenosti s formulovými autami aj vďaka účasti v F1.
Z predčasného štvrtého titulu za sebou sa už teší Sebastien Bourdais a práve preto sa očakáva väčšia výpomoc tímu v prospech Rahala.
"Ideme si pre víťazstvo - sú to posledné preteky a to je dôvod, prečo na tom pracujeme," povedal Graham Rahal. "Po tom, čo Sebastien Bourdais získal titul sa tím silno zameral na mňa. Chceme dopadnúť dobre, takže je to pre nás výzva. Napriek tomu, že som v Mexico City ešte nepretekal, je to typ trate, ktorý mi sedí, takže je náš cieľ dosiahnuteľný."
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?