Nováčik tímu Newman/Haas/Lanigan verí, že posledné podujatie sezóny 2007 bude patriť práve jemu a Mexiko City bude miesto jeho prvého víťazstva v kariére pilota Champ Car.
Napriek tomu, že Grahamovi Rahalovi patrí druhá priečka v kategórii nováčikov, nemá sa po štyroch pódiach v sezóne za čo hambiť. Predsa len prvé miesto v tejto kategórii patrí Robertovi Doornbosovi, ktorý má v porovnaní s americkým rodákom oveľa väčšie skúsenosti s formulovými autami aj vďaka účasti v F1.
Z predčasného štvrtého titulu za sebou sa už teší Sebastien Bourdais a práve preto sa očakáva väčšia výpomoc tímu v prospech Rahala.
"Ideme si pre víťazstvo - sú to posledné preteky a to je dôvod, prečo na tom pracujeme," povedal Graham Rahal. "Po tom, čo Sebastien Bourdais získal titul sa tím silno zameral na mňa. Chceme dopadnúť dobre, takže je to pre nás výzva. Napriek tomu, že som v Mexico City ešte nepretekal, je to typ trate, ktorý mi sedí, takže je náš cieľ dosiahnuteľný."
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.