Predposledné preteky sezóny znamenali opäť víťazstvo pre francúzskeho rodáka, ktoré však nebolo natoľko dominantné, pretože Wilson bol veľmi silným súperom.
Sebastien Bourdais - N/H/L - 1.miesto: "Takže, musím povedať, že to bol celkom nadpriemerný deň. Viete, je to pravé zadosťučinenie pre ľudí v tíme McDonald's. Naša spolupráca začala v roku 2003 a všetky výsledky skutočne hovoria za všetko. Je to o to, ako sú títo chlapci dobrí. A dnes to predviedli opäť, keď sme šli do boxov tretí a vyšli sme prví. Od tejto chvíle to už bolo na mne. S Justinom som zvádzal dobré súboje, najmä keď sa dostal predomňa. Mám za sebou päť zábavných rokov, na ktoré určite nezabudnem."
Justin Wilson - RSPORTS - 2.miesto: "Na štarte sme mali niekoľko problémov. Zaradil som bez spojky. Všetko bolo v poriadku, pretože som mierne získal na pretočených kolesách. Keď som zaradil z prvého na druhý stupeň, skončil som na neutráli. Viacero chlapcov sa dostalo predomňa, z čoho som bol v tom čase frustrovaný. Viete, je to taká situácia, kedy musíte zostať v kľude a neurobiť žiadnu hlúposť. Myslím, že po prvej žltej fáze sme vedeli o troch ľudoch, ktorí mali rovnakú stratégiu, ako ja. Jazdil som tretí za Oriolom a Sebastienom. V tejto pozícii som jazdil celkom s kľudom a snažili sme sa akurát hľadať spôsob, kedy ušetriť palivo a kedy naopak zatlačiť. Po tom, čo Oriol narazil do steny v druhej zákrute som sa zameral an Sebastiena. Auto pracovalo skvele."
Bruno Junqueira - Dale Coyne Racing - 3.miesto: "Dnes sme mali celkom rušný deň. Bol som tretí za Sebastienom a Justinom. Moje auto sa vo warm-up chovalo veľmi dobre, oveľa lepšie, než v tréningu a v kvalifikácii, takže som bol spokojný. Ale dve hodiny pred pretekmi objavili moji mechanici na motore unikanie oleja, takže sme museli narýchlo vymeniť motor. Auto bolo pripravené iba dve minúty pred štartom do pretekov. Na štarte som nemohol ísť na plný plyn, takže som bol rád, že nikto do mňa zo zadu nenarazil. V obviklej chvíli som následne stlačil spojku a motor zhasol. Bezpečnostný tím odviedol pri mojom reštarte dobrú prácu, takže som mohol pokračovať v pretekoch s 57 sekundovou stratou na vedúcich jazdcov. Posledné troje preteky sme mali lepšie, čím nás dostali na lepšiu pozíciu v šampionáte. Tím dnes odviedol vynikajúcu prácu so stratégiou a zastávkami. Moje auto bolo veľmi dobré, veľmi rýchle a nie len dnes, počas celého víkendu. Veľmi sa teším.
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.