Opravdová lahůdka čeká diváky zítřejší Velké ceny primátora statutárního města Brna formule A1GP. Před Hlavním závodem (15.00) se totiž na dráze představí vůz Ferrari F1, s nímž proslulý Michael Schumacher v roce 1997 bojoval o titul mistra světa.
Rudou formuli bude při demonstrační jízdě řídit dvacetiletý Jan Charouz, člen českého týmu A1GP. Pořadatelům se podařilo zajistit legendární vůz v souladu s podepsaním dohody, podle níž bude společnost Ferrari od příští sezony dodávat pro A1GP své vozy.
„Od příští sezony bude společnost Ferrari vyrábět formule A1GP, takže příležitost představit vůz Michaela Schumachera se přímo nabízela,“ říká Antonín Charouz, šéf českého týmu A1GP a promotér brněnské Velké ceny. Jan Charouz se tak stane třetím Čechem, které pozná vůz formule 1. Tomáš Enge byl v roce 2001 pilotem týmu Prost a Jarek Janiš testoval pro stáj Jordan.
Jan Charouz si kokpit legendárního vozu vyzkoušel už dnes. „Potřeboval jsem zjistit, jestli mi sedačka vyhovuje. Na zítřek se už moc těším, bude to určitě zážitek,“ uvedl závodník. Formule, která se zítra v Brně představí, dovezla Michaela Schumachera ke čtyřem výhrám v Grand Prix. BPA
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?