BRNO - 3.TRÉNING: Dominancia nemeckého tímu po včerajšku upadla a do vedenia sa prepracoval Jonny Reid na "Čiernej Kráske"
Ranné chladnejšie podmienky na trati dnes zjavne prispeli k výsledným časom na brnenskom okruhu. Tím nového Zélandu dosiahol svoje maximum už v šiestom meranom kole a z celkového prvenstva sa už nikomu nepodarilo pokoriť najlepší zajazdený čas Jonnyho Reida. Jediný, kto sa jeho výkonu najlepšie priblížil bol Jeroen Bleekemolen z Holandska.
Tretie a štvrté miesto sa ušlo Írsku a Švajčiarsku. Česká Republika zatiaľ nie je na tom najlepšie a dvanáste miesto nie je pre olomouckého rodáka pred kvalifikáciou ničím príjemným.
Brno - výsledky 3.tréningu:
Pozícia A1 Tím - Jazdec - Čas 1 Nový Zéland - Jonny Reid - 1:46.469 2 Holandsko - Jeroen Bleekemolen - 1:46.880 3 Írsko - Adam Carroll - 1:46.881 4 Švajčiarsko - Neel Jani - 1.46.913 5 Francúzsko - Nicolas Lapierre - 1:47.519 6 Mexiko - Michel Jourdain Jr. - 1:47.691 7 Veľká Británia - Robbie Kerr - 1:47.720 8 Čína - Cheng Cong Fu - 1:47.840 9 Brazília - Sérgio Jimenez - 1:47.887 10 Malajzia - Alex Yoong - 1:47.917 11 Kanada - James Hinchcliffe - 1:48.078 12 Česká Republika - Erik Janiš - 1:48.104 13 Australia Ian Dyk - 1'48.202 14 Nemecko - Christian Vietoris - 1:48.264 15 Južná Afrika - Adrian Zaugg - 1:48.486 16 Taliansko - Enrico Toccacelo - 1:48.516 17 India - Narain Karthikeyan - 1:48.535 18 Pakistan - Adam Khan - 1.48.577 19 USA - Buddy Rice - 1:48.899 20 Indonézia - Satrio Hermanto - 1:48.944 21 Portugalsko - João Urbano - 1:49.250 22 Libanon - Khalil Beschir - 1:50.877
Foto: www.auto-news.cz
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?