BRNO - 2.TRÉNING: Tím obhajujúci titul z predchádzajúcej sezóny sa aj na konci dňa držal na vrchole a navyše pokoril aj minuloročný rekord, ktorý držal Alex Yoong.
Nemecký rodák Christian Vietoris dokázal dominovať 5,4 kilometrovému okruhu aj v poobednej časti, kedy mal možnosť porovnať svoje schopnosti so skúsenými pilotmi. Svoj doobedný čas zlepšil o viac, ako tri sekundy a s veľkým nádskokom posunul rekordný čas na kolo.
Nie len Nemecko, ale aj ostatné tímy zlepšili svoje časy a so stratou takmer sedem desatín sekundy sa na druhé miesto zaradil tím Veľkej Británie tradične zastúpený robbie Kerrom. Na treťom mieste sa umiestnil tím Nového Zélandu za pomoci Jonnyho Reida. Česká republika sa oproti rannému tréningu zhoršila, čo sa však na nastúpenie silnej konkurencie dalo čakať. Do kokpitu tak ako ráno zasadol Erik Janiš.
Brno - výsledky 2.tréningu:
Pozícia A1 Tím - Jazdec - Čas 1 Nemecko - Christian Vietoris - 1:45.336 2 Veľká Británia - Robbie Kerr - 1:45.956 3 Nový Zéland - Jonny Reid - 1:46.171 4 Holandsko - Jeroen Bleekemolen - 1:46.347 5 Portugalsko - João Urbano - 1:46.604 6 Írsko - Adam Carroll - 1:46.616 7 Francúzsko - Nicolas Lapierre - 1:46.934 8 Brazília - Sérgio Jimenez - 1:47.181 9 Južná Afrika - Adrian Zaugg - 1:47.218 10 India - Narain Karthikeyan - 1:47.490 11 Švajčiarsko - Neel Jani - 1:47.591 12 Kanada - James Hinchcliffe - 1:47.609 13 Indonézia - Satrio Hermanto - 1:47.857 14 Česká Republika - Erik Janiš - 1:47.987 15 Čína - Cheng Cong Fu - 1:48.102 16 Austrália - Ian Dyk - 1:48.130 17 Malajzia - Alex Yoong - 1:48.147 18 Taliansko - Enrico Toccacelo - 1:48.280 19 Libanon - Khalil Beschir - 1:48.724 20 Mexiko - Michel Jourdain Jr. - 1:48.882 21 USA - Buddy Rice - 1:49.148 22 Pakistan - Adam Khan - 1:50.284
Foto:
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?