BRNO - 2.TRÉNING: Tím obhajujúci titul z predchádzajúcej sezóny sa aj na konci dňa držal na vrchole a navyše pokoril aj minuloročný rekord, ktorý držal Alex Yoong.
Nemecký rodák Christian Vietoris dokázal dominovať 5,4 kilometrovému okruhu aj v poobednej časti, kedy mal možnosť porovnať svoje schopnosti so skúsenými pilotmi. Svoj doobedný čas zlepšil o viac, ako tri sekundy a s veľkým nádskokom posunul rekordný čas na kolo.
Nie len Nemecko, ale aj ostatné tímy zlepšili svoje časy a so stratou takmer sedem desatín sekundy sa na druhé miesto zaradil tím Veľkej Británie tradične zastúpený robbie Kerrom. Na treťom mieste sa umiestnil tím Nového Zélandu za pomoci Jonnyho Reida. Česká republika sa oproti rannému tréningu zhoršila, čo sa však na nastúpenie silnej konkurencie dalo čakať. Do kokpitu tak ako ráno zasadol Erik Janiš.
Brno - výsledky 2.tréningu:
Pozícia A1 Tím - Jazdec - Čas 1 Nemecko - Christian Vietoris - 1:45.336 2 Veľká Británia - Robbie Kerr - 1:45.956 3 Nový Zéland - Jonny Reid - 1:46.171 4 Holandsko - Jeroen Bleekemolen - 1:46.347 5 Portugalsko - João Urbano - 1:46.604 6 Írsko - Adam Carroll - 1:46.616 7 Francúzsko - Nicolas Lapierre - 1:46.934 8 Brazília - Sérgio Jimenez - 1:47.181 9 Južná Afrika - Adrian Zaugg - 1:47.218 10 India - Narain Karthikeyan - 1:47.490 11 Švajčiarsko - Neel Jani - 1:47.591 12 Kanada - James Hinchcliffe - 1:47.609 13 Indonézia - Satrio Hermanto - 1:47.857 14 Česká Republika - Erik Janiš - 1:47.987 15 Čína - Cheng Cong Fu - 1:48.102 16 Austrália - Ian Dyk - 1:48.130 17 Malajzia - Alex Yoong - 1:48.147 18 Taliansko - Enrico Toccacelo - 1:48.280 19 Libanon - Khalil Beschir - 1:48.724 20 Mexiko - Michel Jourdain Jr. - 1:48.882 21 USA - Buddy Rice - 1:49.148 22 Pakistan - Adam Khan - 1:50.284
Foto:
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?