BRNO - 2.TRÉNING: Tím obhajujúci titul z predchádzajúcej sezóny sa aj na konci dňa držal na vrchole a navyše pokoril aj minuloročný rekord, ktorý držal Alex Yoong.
Nemecký rodák Christian Vietoris dokázal dominovať 5,4 kilometrovému okruhu aj v poobednej časti, kedy mal možnosť porovnať svoje schopnosti so skúsenými pilotmi. Svoj doobedný čas zlepšil o viac, ako tri sekundy a s veľkým nádskokom posunul rekordný čas na kolo.
Nie len Nemecko, ale aj ostatné tímy zlepšili svoje časy a so stratou takmer sedem desatín sekundy sa na druhé miesto zaradil tím Veľkej Británie tradične zastúpený robbie Kerrom. Na treťom mieste sa umiestnil tím Nového Zélandu za pomoci Jonnyho Reida. Česká republika sa oproti rannému tréningu zhoršila, čo sa však na nastúpenie silnej konkurencie dalo čakať. Do kokpitu tak ako ráno zasadol Erik Janiš.
Brno - výsledky 2.tréningu:
Pozícia A1 Tím - Jazdec - Čas 1 Nemecko - Christian Vietoris - 1:45.336 2 Veľká Británia - Robbie Kerr - 1:45.956 3 Nový Zéland - Jonny Reid - 1:46.171 4 Holandsko - Jeroen Bleekemolen - 1:46.347 5 Portugalsko - João Urbano - 1:46.604 6 Írsko - Adam Carroll - 1:46.616 7 Francúzsko - Nicolas Lapierre - 1:46.934 8 Brazília - Sérgio Jimenez - 1:47.181 9 Južná Afrika - Adrian Zaugg - 1:47.218 10 India - Narain Karthikeyan - 1:47.490 11 Švajčiarsko - Neel Jani - 1:47.591 12 Kanada - James Hinchcliffe - 1:47.609 13 Indonézia - Satrio Hermanto - 1:47.857 14 Česká Republika - Erik Janiš - 1:47.987 15 Čína - Cheng Cong Fu - 1:48.102 16 Austrália - Ian Dyk - 1:48.130 17 Malajzia - Alex Yoong - 1:48.147 18 Taliansko - Enrico Toccacelo - 1:48.280 19 Libanon - Khalil Beschir - 1:48.724 20 Mexiko - Michel Jourdain Jr. - 1:48.882 21 USA - Buddy Rice - 1:49.148 22 Pakistan - Adam Khan - 1:50.284
Foto:
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?