Štartovné pole šampionátu A1GP sa chystá na druhé a zároveň posledné predsezónne testy na legendárnom anglickom okruhu.
Začiatok sezóny 2007/2008 šampionátu národov je za dverami a tímy majú dnes a zajtra poslednú možnosť prakticky vyskúšať svoje nastavenia monopostov. Tímy dostali legendárny okruh, kde sa začala písať história Formuli 1 iba jeden a pol dňa. Dnes budú môcť jazdiť doobeda aj poobede, avšak zajtra na obed už budú mechanici baliť svoju techniku a veriť, že poznatky, ktoré získali budú postačujúce na prvé preteky v Zandvoorte dňa 30.septembra.
Jazdecká zostava počas testov v Silverstone:
Austrália - Ian Dyk Brazília - Bruno Junqueira, Sergio Jimenez Kanada - James Hinchcliffe Čína - Congfu Cheng Česká Republika - Erik Janiš, Jan Charouz Francúzsko - Loic Duval, Nicolas Prost, Guillaume Moreau Nemecko - Christian Vietoris Veľká Británia - Robbie Kerr, Oliver Jarvis India - Narain Karthikeyan, Parthiva Sureshwaren Indonézia - Satrio Hermanto Írsko - Ralph Firman Taliansko - Enrico Toccacelo, Edoardo Piscopo, Paolo Bossini, Giuseppe Termine Libanon - Khalil Beschir, Chris Alajajian Malajzia - Alex Yoong Mexiko - Esteban Gutierrez Holandsko - Jeroen Bleekemolen, Arie Luyendyk ml. Nový zéland - Jonny Reid Pakistan - Adam Khan Portugalsko - Joao Urbano Južná Afrika - Adrian Zaugg, Wesleigh Orr Švajčiarsko - Neel Jani USA - Buddy Rice, Charlie Kimball
Foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?