Štartovné pole šampionátu A1GP sa chystá na druhé a zároveň posledné predsezónne testy na legendárnom anglickom okruhu.
Začiatok sezóny 2007/2008 šampionátu národov je za dverami a tímy majú dnes a zajtra poslednú možnosť prakticky vyskúšať svoje nastavenia monopostov. Tímy dostali legendárny okruh, kde sa začala písať história Formuli 1 iba jeden a pol dňa. Dnes budú môcť jazdiť doobeda aj poobede, avšak zajtra na obed už budú mechanici baliť svoju techniku a veriť, že poznatky, ktoré získali budú postačujúce na prvé preteky v Zandvoorte dňa 30.septembra.
Jazdecká zostava počas testov v Silverstone:
Austrália - Ian Dyk Brazília - Bruno Junqueira, Sergio Jimenez Kanada - James Hinchcliffe Čína - Congfu Cheng Česká Republika - Erik Janiš, Jan Charouz Francúzsko - Loic Duval, Nicolas Prost, Guillaume Moreau Nemecko - Christian Vietoris Veľká Británia - Robbie Kerr, Oliver Jarvis India - Narain Karthikeyan, Parthiva Sureshwaren Indonézia - Satrio Hermanto Írsko - Ralph Firman Taliansko - Enrico Toccacelo, Edoardo Piscopo, Paolo Bossini, Giuseppe Termine Libanon - Khalil Beschir, Chris Alajajian Malajzia - Alex Yoong Mexiko - Esteban Gutierrez Holandsko - Jeroen Bleekemolen, Arie Luyendyk ml. Nový zéland - Jonny Reid Pakistan - Adam Khan Portugalsko - Joao Urbano Južná Afrika - Adrian Zaugg, Wesleigh Orr Švajčiarsko - Neel Jani USA - Buddy Rice, Charlie Kimball
Foto: A1 Grand Prix Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?