Štartovné pole šampionátu A1GP sa chystá na druhé a zároveň posledné predsezónne testy na legendárnom anglickom okruhu.
Začiatok sezóny 2007/2008 šampionátu národov je za dverami a tímy majú dnes a zajtra poslednú možnosť prakticky vyskúšať svoje nastavenia monopostov. Tímy dostali legendárny okruh, kde sa začala písať história Formuli 1 iba jeden a pol dňa. Dnes budú môcť jazdiť doobeda aj poobede, avšak zajtra na obed už budú mechanici baliť svoju techniku a veriť, že poznatky, ktoré získali budú postačujúce na prvé preteky v Zandvoorte dňa 30.septembra.
Jazdecká zostava počas testov v Silverstone:
Austrália - Ian Dyk Brazília - Bruno Junqueira, Sergio Jimenez Kanada - James Hinchcliffe Čína - Congfu Cheng Česká Republika - Erik Janiš, Jan Charouz Francúzsko - Loic Duval, Nicolas Prost, Guillaume Moreau Nemecko - Christian Vietoris Veľká Británia - Robbie Kerr, Oliver Jarvis India - Narain Karthikeyan, Parthiva Sureshwaren Indonézia - Satrio Hermanto Írsko - Ralph Firman Taliansko - Enrico Toccacelo, Edoardo Piscopo, Paolo Bossini, Giuseppe Termine Libanon - Khalil Beschir, Chris Alajajian Malajzia - Alex Yoong Mexiko - Esteban Gutierrez Holandsko - Jeroen Bleekemolen, Arie Luyendyk ml. Nový zéland - Jonny Reid Pakistan - Adam Khan Portugalsko - Joao Urbano Južná Afrika - Adrian Zaugg, Wesleigh Orr Švajčiarsko - Neel Jani USA - Buddy Rice, Charlie Kimball
Foto: A1 Grand Prix Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?