Detroitský okruh zajel nejlépe Castroneves

Castroneves, Helio
Castroneves, Helio, foto: IndyCar Media
Daniel Šupa 1. září 2007 15:44
Sdílej:

DETROIT - PÁTEČNÍ TRÉNINKY; Včerejší přípravu pro nedělní závod na velmi hrbatém městském okruhu zvládl nejlépe pilot stáje Penske Helio Castroneves, kterého následovali o titul soupeřící Franchitti a Dixon ze stájí Andretti a Ganassi.

Castroneves vysvětlil, co způsobuje dramatické zlepšení časů. „Dráha se postupně mění po celý den. Tohle je ale pro betonový povrch typické. Čím více gumy na dráhu svými koly navezeme, tím je rychlejší a časy jdou dolů."

Vedoucí jezdec průběžného pořadí Dixon si stejně jako jeho soupeř Franchitti uvědomuje důležitost nadcházejícího podniku a vysokou cenu případné chyby, neboť s blížícím se závěrem šampionátu je boj o titul velice vyrovnaný. Jezdce od sebe dělí pouhé čtyři body.

 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?