DETROIT - PÁTEČNÍ TRÉNINKY; Včerejší přípravu pro nedělní závod na velmi hrbatém městském okruhu zvládl nejlépe pilot stáje Penske Helio Castroneves, kterého následovali o titul soupeřící Franchitti a Dixon ze stájí Andretti a Ganassi.
Castroneves vysvětlil, co způsobuje dramatické zlepšení časů. „Dráha se postupně mění po celý den. Tohle je ale pro betonový povrch typické. Čím více gumy na dráhu svými koly navezeme, tím je rychlejší a časy jdou dolů."
Vedoucí jezdec průběžného pořadí Dixon si stejně jako jeho soupeř Franchitti uvědomuje důležitost nadcházejícího podniku a vysokou cenu případné chyby, neboť s blížícím se závěrem šampionátu je boj o titul velice vyrovnaný. Jezdce od sebe dělí pouhé čtyři body.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?