TURECKO - 2. ZÁVOD; Méně než 24 hodin si užil vedení v průběžném pořadí di Grassi, dnešním vítězstvím si vzal nejvyšší pozici tabulky zpět Timo Glock z týmu iSport International.
Glock trpělivě jezdil třetí za vedoucím Chandhokem a Nakajimou. Japonec pak zaútočil, poslal jezdce stáje Durango mimo dráhu a sám díky incidentu klesl až za Glocka. Navíc ho vedení závodu potrestalo průjezdem boxy.
Také favorizovaný di Grassi byl potrestán stejným trestem za kontakt při souboji s Pantanem v úvodní fázi závodu. Pantano skončil ve smyku a do cíle nakonec dojel těsně za potrestaným krajanem.
Druhým místem si Negrao připsal jeden z nejlepších výsledků kariéry v šampionátu GP2. Třetí projel cílovou čárou Carroll, kterému se v Turecku dařilo a v obou závodech vystoupil na nejnižší stupínek pódia.
Na bodovaných pozicích dokončil závod ještě Garcia, znovu po dlouhé době zabodoval Rus Petrov a pro poslední udělovaný bod si dojel Bruno Senna.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?