TURECKO - 2. ZÁVOD; Méně než 24 hodin si užil vedení v průběžném pořadí di Grassi, dnešním vítězstvím si vzal nejvyšší pozici tabulky zpět Timo Glock z týmu iSport International.
Glock trpělivě jezdil třetí za vedoucím Chandhokem a Nakajimou. Japonec pak zaútočil, poslal jezdce stáje Durango mimo dráhu a sám díky incidentu klesl až za Glocka. Navíc ho vedení závodu potrestalo průjezdem boxy.
Také favorizovaný di Grassi byl potrestán stejným trestem za kontakt při souboji s Pantanem v úvodní fázi závodu. Pantano skončil ve smyku a do cíle nakonec dojel těsně za potrestaným krajanem.
Druhým místem si Negrao připsal jeden z nejlepších výsledků kariéry v šampionátu GP2. Třetí projel cílovou čárou Carroll, kterému se v Turecku dařilo a v obou závodech vystoupil na nejnižší stupínek pódia.
Na bodovaných pozicích dokončil závod ještě Garcia, znovu po dlouhé době zabodoval Rus Petrov a pro poslední udělovaný bod si dojel Bruno Senna.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?