 
            TURECKO - 2. ZÁVOD; Méně než 24 hodin si užil vedení v průběžném pořadí di Grassi, dnešním vítězstvím si vzal nejvyšší pozici tabulky zpět Timo Glock z týmu iSport International.
Glock trpělivě jezdil třetí za vedoucím Chandhokem a Nakajimou. Japonec pak zaútočil, poslal jezdce stáje Durango mimo dráhu a sám díky incidentu klesl až za Glocka. Navíc ho vedení závodu potrestalo průjezdem boxy.
Také favorizovaný di Grassi byl potrestán stejným trestem za kontakt při souboji s Pantanem v úvodní fázi závodu. Pantano skončil ve smyku a do cíle nakonec dojel těsně za potrestaným krajanem.
Druhým místem si Negrao připsal jeden z nejlepších výsledků kariéry v šampionátu GP2. Třetí projel cílovou čárou Carroll, kterému se v Turecku dařilo a v obou závodech vystoupil na nejnižší stupínek pódia.
Na bodovaných pozicích dokončil závod ještě Garcia, znovu po dlouhé době zabodoval Rus Petrov a pro poslední udělovaný bod si dojel Bruno Senna.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?