Po prvej zákrute to v San Jose vyzeralo, že preteky majú opäť jasný priebeh a že z víťazného monopostu s logom McDonald's vystúpi francúzsky pretekár.
Nasledovala však druhá zákruta a jazdecká chyba, ktorá poznačila výsledok Sebastiena Bourdaisa natoľko, že výborné tempo pilotov na čele nedokázal ohnať a musel sa napokon uspokojiť s piatým miestom. Jediným pozitívom je pre Sebastiena bodový zisk, ktorý ho stále udržuje vo vedení pred víťazom pretekov Robertom Doornbossom.
"Pre tím to bol nepríjemný deň," povedal Bourdais po pretekoch. "Urobil som chybu pod žltou fázou. v skutočnosti som chyboval už keď som sa dostal pred Justina po dobrom štarte. Brzdil som vo vnútornej strane vlásenky a nevyšla mi tak druhá zákruta, kde som bol príliš široký. Následne počas žltej som bol trochu chamtivý. Skúsil som nabrať vboxoch viac paliva a skúsil som zaradiť vo vlásenke siedmy stupeň na nízkych otáčkach, ale keď som uvolnil spojku, auto zhaslo."
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?