Po prvej zákrute to v San Jose vyzeralo, že preteky majú opäť jasný priebeh a že z víťazného monopostu s logom McDonald's vystúpi francúzsky pretekár.
Nasledovala však druhá zákruta a jazdecká chyba, ktorá poznačila výsledok Sebastiena Bourdaisa natoľko, že výborné tempo pilotov na čele nedokázal ohnať a musel sa napokon uspokojiť s piatým miestom. Jediným pozitívom je pre Sebastiena bodový zisk, ktorý ho stále udržuje vo vedení pred víťazom pretekov Robertom Doornbossom.
"Pre tím to bol nepríjemný deň," povedal Bourdais po pretekoch. "Urobil som chybu pod žltou fázou. v skutočnosti som chyboval už keď som sa dostal pred Justina po dobrom štarte. Brzdil som vo vnútornej strane vlásenky a nevyšla mi tak druhá zákruta, kde som bol príliš široký. Následne počas žltej som bol trochu chamtivý. Skúsil som nabrať vboxoch viac paliva a skúsil som zaradiť vo vlásenke siedmy stupeň na nízkych otáčkach, ale keď som uvolnil spojku, auto zhaslo."
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?