EDMONTON - 1. KVALIFIKACE: Sebastian Bourdais, ostřílený jezdec seriálu Champ Car World Series nenechal soupeře dlouho na pochybách a ujistil je, že on první řadu na startu jen tak nedá.
Nejrychlejším časem 58,709s na trati v Edmontonu si francouzský jezdec zajistil postavení na startu pro nedělní závod v první řadě, plus si na své konto připsal další velmi důležitý mistrovský bod. Vedení šampionátu je totiž letos velmi vyrovnané a každý bod může sehrát ve finálním zúčtování důležitou roli.
Francouzům patřila první kvalifikace, když druhý nejrychlejší čas zajel Simon Pagenaud s vozem týmu Australia a třetí se umístil Graham Rahal s vozem Paula Newmana.
Čtvrtý čas Bruna Junqueiry je dobrý výsledek pro tým Dale Coyneho a pátý Will Power zase může hovořit po skvělém vkročení do víkendu o zklamání.
Pět minut po zahájení kvalifikace zaznamenal vážnější nehodu Tristan Gommendy s vozem PKV Racing, který narazil do zdi a musel být převezen do místní nemocnice na rentgen.
Vedoucí jezdec šampionátu Robert Doornbos s vozem týmu Minardi zajel až 10. nejrychlejší čas. Velkým zklamáním víkendu je zatím Paul Tracy, který se potýká od pátečního dopoledne s technickými problémy na svém voze.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?