Včera jsme vás informovali o prezentaci nového monopostu pro druhou generaci šampionátu a dneska přišla zpráva, že pro tuto druhou generaci je prodloužena i smlouva s výhradním dodavatelem motorů.
Druhá generace, tím se myslí šampionát v letech 2008 až 2010 a tímto výhradním dodavatelem motorů bude opět Renault.
Renault jsou dodávány již od počátku existence šampionátu. Je tomu už tři roky, co Renault úspěšně staví svoji pyramidu v motosportu, kde hlavními pilíři, pokud si odmyslíme Formuli 1 jsou dodávky motorů do 200koňové Formula Renault, 400koňové World Series a 600koňové GP2 Series. Tato cesta právě vede přímo do F1.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?