Portland - 2.kvalifikácia+postavenie na štarte: Posledný boj pretekárskeho víkendu o postavenie na štarte bol skôr bojom s veterným mlynom, pretože pre podmienky bolo o celkovom víťazovi rozhodnuté už na začiatku.
Piloti , ktorí v piatok dúfali, že si v sobotnej časti svoj výsledok vylepšia čakali márne. Neustály dážď a mokro viedlo k tomu, že dnešná časť kvalifikácie bola skôr exhibíciou a tímy tak zmenili taktiku zajazdenia najlepšieho času pre zisk pole position na zbieranie cenných dát za takýchto podmienok.
Napriek tomu, že víťazom druhej časti kvalifikácie sa stal Robert Doornboss, na štarte sa pre včerajší horší čas postaví na druhé miesto za celkového víťaza Justina Wilsona. Kvalifikácia bola dvakrát prerušená pre problémy u Alexa Figgeho, ktorý zostal stáť na trati a Tristana Gommendyho. U pilota tímu PKV Racing bola pre zmenu opäť nepríjemná siedma zákruta.
Foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?