Portland - 2.kvalifikácia+postavenie na štarte: Posledný boj pretekárskeho víkendu o postavenie na štarte bol skôr bojom s veterným mlynom, pretože pre podmienky bolo o celkovom víťazovi rozhodnuté už na začiatku.
Piloti , ktorí v piatok dúfali, že si v sobotnej časti svoj výsledok vylepšia čakali márne. Neustály dážď a mokro viedlo k tomu, že dnešná časť kvalifikácie bola skôr exhibíciou a tímy tak zmenili taktiku zajazdenia najlepšieho času pre zisk pole position na zbieranie cenných dát za takýchto podmienok.
Napriek tomu, že víťazom druhej časti kvalifikácie sa stal Robert Doornboss, na štarte sa pre včerajší horší čas postaví na druhé miesto za celkového víťaza Justina Wilsona. Kvalifikácia bola dvakrát prerušená pre problémy u Alexa Figgeho, ktorý zostal stáť na trati a Tristana Gommendyho. U pilota tímu PKV Racing bola pre zmenu opäť nepríjemná siedma zákruta.
Foto: Champ Car World Series
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?