Portland - 3.tréning: Do priebehu ranného sobotného tréningu výrazne zasiahlo počasie a jednotlivé tímy tak mali plné ruky práce s hľadaním vhodného nastavenia.
Ďážď a teplota 14°C boli podmienky, ktoré panovali na okruhu v Portlande počas tretieho oficiálneho tréningu pretekárskeho víkendu. Boj o najrýchlejšie kolo sa zmenilo na boj o udržanie na trati, ktorý prehralo viacero pilotov. Celkový priemerný čas sa oproti podmienkam za sucha zhoršil zhruba o 15 sekúnd.
Prvý, kto sa pokúsil overiť stav vozovky bol Neel Jany, ktorého zakrátko nasledoval Tracy, Bourdais a Rahal. V priebehu nasledujúcej 75-minútovky sa ukázala siedma zákruta, ako achylova päta viacerých jazdcov a postupne si v nej zatancovali v podobe hodín Paul Tracy, Jan Heylen a Dan Clarke.
Zo začiatku sa zdalo, že drsné podmienky budú hrať do kariet Neel Janimu a Sebastienovi Bourdaisovi, ktorí si pozíciu na prvom mieste striedali. Do hry však neskoršie pribudol Justin Wilson a svojim najlepším časom zajazdeným 16 minút pred koncom tréningu vybojoval najlepší výsledok.
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?