Portland - 3.tréning: Do priebehu ranného sobotného tréningu výrazne zasiahlo počasie a jednotlivé tímy tak mali plné ruky práce s hľadaním vhodného nastavenia.
Ďážď a teplota 14°C boli podmienky, ktoré panovali na okruhu v Portlande počas tretieho oficiálneho tréningu pretekárskeho víkendu. Boj o najrýchlejšie kolo sa zmenilo na boj o udržanie na trati, ktorý prehralo viacero pilotov. Celkový priemerný čas sa oproti podmienkam za sucha zhoršil zhruba o 15 sekúnd.
Prvý, kto sa pokúsil overiť stav vozovky bol Neel Jany, ktorého zakrátko nasledoval Tracy, Bourdais a Rahal. V priebehu nasledujúcej 75-minútovky sa ukázala siedma zákruta, ako achylova päta viacerých jazdcov a postupne si v nej zatancovali v podobe hodín Paul Tracy, Jan Heylen a Dan Clarke.
Zo začiatku sa zdalo, že drsné podmienky budú hrať do kariet Neel Janimu a Sebastienovi Bourdaisovi, ktorí si pozíciu na prvom mieste striedali. Do hry však neskoršie pribudol Justin Wilson a svojim najlepším časom zajazdeným 16 minút pred koncom tréningu vybojoval najlepší výsledok.
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?