MILWAUKEE, 1. TRÉNINK - Dario Franchittti přinesl do Skotska po 42 letech pohár vítěze Indianapolis 500. A jak se zdá, ve výborné formě nadále pokračuje, jelikož úvodnímu tréninku na závod v Milwaukee dominoval.
V první šestce skončili jezdci z různých stájí. Sice je velmi brzo jakkoliv odhadovat průběh závodu, ale pravděpodobně nás čeká hodně vyrovnaný podnik. Do TOP6 se vtěsnali i Thomas Scheckter a překvapivě Kosuke Matsuura.
Chabý výsledek týmu Penske potvrdil šestým místem Sam Hornish a čtrnáctým Helio Castroneves. Vítězný tým Andretti Green Racing se z celkového posledu představil v poněkud rozhozené formě. Zmiňovaný Franchitti zajel nejrychlejší čas, Kanaan byl třetí, Patrick devátá a Marco Andretti skončil předposlední.
foto: IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?