MILWAUKEE, 1. TRÉNINK - Dario Franchittti přinesl do Skotska po 42 letech pohár vítěze Indianapolis 500. A jak se zdá, ve výborné formě nadále pokračuje, jelikož úvodnímu tréninku na závod v Milwaukee dominoval.
V první šestce skončili jezdci z různých stájí. Sice je velmi brzo jakkoliv odhadovat průběh závodu, ale pravděpodobně nás čeká hodně vyrovnaný podnik. Do TOP6 se vtěsnali i Thomas Scheckter a překvapivě Kosuke Matsuura.
Chabý výsledek týmu Penske potvrdil šestým místem Sam Hornish a čtrnáctým Helio Castroneves. Vítězný tým Andretti Green Racing se z celkového posledu představil v poněkud rozhozené formě. Zmiňovaný Franchitti zajel nejrychlejší čas, Kanaan byl třetí, Patrick devátá a Marco Andretti skončil předposlední.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?