 
            MILWAUKEE, 1. TRÉNINK - Dario Franchittti přinesl do Skotska po 42 letech pohár vítěze Indianapolis 500. A jak se zdá, ve výborné formě nadále pokračuje, jelikož úvodnímu tréninku na závod v Milwaukee dominoval.
V první šestce skončili jezdci z různých stájí. Sice je velmi brzo jakkoliv odhadovat průběh závodu, ale pravděpodobně nás čeká hodně vyrovnaný podnik. Do TOP6 se vtěsnali i Thomas Scheckter a překvapivě Kosuke Matsuura.
Chabý výsledek týmu Penske potvrdil šestým místem Sam Hornish a čtrnáctým Helio Castroneves. Vítězný tým Andretti Green Racing se z celkového posledu představil v poněkud rozhozené formě. Zmiňovaný Franchitti zajel nejrychlejší čas, Kanaan byl třetí, Patrick devátá a Marco Andretti skončil předposlední.
foto: IndyCar Media 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?