Mont Tremblant - testy: Zatiaľ čo úvodný deň patril pilotovi stajne Minardi, druhý a tretí deň bol už štandardne v dominancii francúzskeho pilota.
Kanadský okruh Mont Tremblant sa stal na tri dni dejiskom tvrdej prípravi jednotlivých tímov seriálu Champ Car. Prvý deň patril expilotovi F1 Robertovi Doornbossovi z tímu Minardi, ktorý dokázal zajazdiť najlepší čas dňa s hodnotou 1:17.970.
Druhý a tretí deň sa však karta obrátila a do vedenia výsledkových listín sa opäť vrátila známa tvár jazdiaca na aute s označením McDonald. Sebastien Bourdais v záverečný tretí deň pokoril svojim časom 1:16.41 neoficiálny rekord trate.
Druhý najlepší čas drží pilot stajne RSPORT Justin Wilson, ktorého nasledoval Tristan Gommendy bojujúci za farby tímu PKV Racing. Ako sme už spomínali, do testov sa zapojil aj Paul Tracy, ktorý sa liečil zo zranenia. Výkonovo však jeho monopost tímu Forsythe Racing stačil na celkové 10.miesto.
Nasledujúcim programom štartovného poľa sú preteky v Portlande, ktoré sú na programe 10.júna 2007.
Výsledky testov v Mont Tremblant - 23.5.-25.5.2007:
1. Sebastien Bourdais - 1:16.41 2. Justin Wilson - 1:16.54 3. Tristan Gommendy - 1:16.74 4. Robert Doornboss - 1:16.76 5. Graham Rahal - 1:16.83 6. Will Power - 1:16.95 7. Simon Pagenaud - 1:17.01 8. Dan Clarke - 1:17.05 9. Alex Tagliani - 1:17.13 10. Paul Tracy - 1:17.56 11. Ryan Dalziel - 1:17.82 12. Alex Figge - 1:18.90
Foto: Champ Car World Series
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?