 
            Slavný závod Indianapolis 500 je za dveřmi, favorité podniku mohou být stálice hvězdného nebe IRL, ale zapomenout nesmíme ani na staronové tváře.
Na starou cihelnu opět zavítal Michael Andretti, který v Americe drží mnoho rekordů, nicméně po victory lane se v Indianapolis ještě neprojel.
Loňský vítěz Sam Hornish by svůj úspěch rád zopakoval, ale soupeřů bude mít dost. Za největšího konkurenta považuje Brazilce Tonyho Kanaana.
„Nejtvrdší bude Kanaan,“ řekl Hornish. „Vždy je tu skvělý. Každým rokem je rychlý a trpělivý, ale zatím neměl to štěstí, které se ke mně loni obrátilo.“
Kanaan zajel v posledním tréninku nejrychlejší čas a do závodu bude startovat z první řady, přesto tato pozice v podstatě nic neznamená. „Nepřekvapilo by mne, kdyby někdo z TOP11 závod vyhrál,“ pokračoval Hornish.
„Pokud se jednomu z těchto chlapců bude dařit, závod vyhraje. Dan (Wheldon), Helio (Castroneves) a já jsme tady vyhráli a víme, co to obnáší. Letos to může být kdokoliv,“ dokončil Hornish.
foto: Fernandez Racing 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?