Forsythe Team review - Nešťastná náhoda v boxech zapříčinila, že Oriol Servia musel u mechaniků pár vteřin počkat, než projede týmový kolega Mario Dominguez. Toto zdržení stálo Serviu minimálně třetí místo.
Oriol Servia, 4. místo To byl závod! Pořád potřebujeme více rychlosti, abychom se dotáhli na Sebastiena (Bourdaise). Na začátku jsem jen šetřil palivo a mohu říci, že se mi vedlo lépe, než hochům přede mnou. Věděl jsem, že zastávka bude pravděpodobně rychlejší a získáme tím pár pozic. Podle předpokladů tým Forsythe předvedl skvělou zastávku a vyjeli jsme hned za Sebastienem. Během druhého pitstopu jsme měli problém. Chtěl jsem vyjet, když zrovna Mario (Dominguez) přijížděl. Musel jsem počkat, abychom do sebe nevrazili, což nás určitě stálo pódium.
Mario Dominguez, 6. místo Neměli jsme nejlepší auto, ale dokázal jsem ušetřit palivo a získat pár pozic. Tým Forsythe odvedl skvělou práci a postupujeme dopředu. Problémy při druhé zastávce nás stály čas, což je škoda, ale celkově to byl dobrý závod. Doufám, že Paul Tracy se rychle uzdraví, znám ho velmi dobře a vím, že do vozu chce usednout co nejdříve.
foto: Forsythe Championship Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?