Nováček u německého týmu Christian Vietoris by mohl být v příští sezóně hlavním tahounem za obhajobou titulu v A1GP.
Šéf týmu Willi Weber řekl, že Vietorise by rád příští rok nasadil do více závodu a udělal z něj nadějného mladého jezdce, jak se to povedlo u Nica Hulkenbergera.
„V třetí sezóně A1GP by Christian mohl zaplnit Nicovu roli,“ řekl Weber. Willi Weber se kromě Michaela Schumachera ještě stará právě o Hulkenbergera a Vietorise. Není divu, že s dvěma mladíky má vyšší cíle.
„Jsem hrdý a šťastný za titul v A1GP, vítězství je odrazem naší politiky jezdců. Nasazujeme nejlepší německé talenty a A1GP je výborným základem pro postup do vyšších tříd.“
foto: A1 Grand Prix MediaModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?