Nováček u německého týmu Christian Vietoris by mohl být v příští sezóně hlavním tahounem za obhajobou titulu v A1GP.
Šéf týmu Willi Weber řekl, že Vietorise by rád příští rok nasadil do více závodu a udělal z něj nadějného mladého jezdce, jak se to povedlo u Nica Hulkenbergera.
„V třetí sezóně A1GP by Christian mohl zaplnit Nicovu roli,“ řekl Weber. Willi Weber se kromě Michaela Schumachera ještě stará právě o Hulkenbergera a Vietorise. Není divu, že s dvěma mladíky má vyšší cíle.
„Jsem hrdý a šťastný za titul v A1GP, vítězství je odrazem naší politiky jezdců. Nasazujeme nejlepší německé talenty a A1GP je výborným základem pro postup do vyšších tříd.“
foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?