NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING REVIEW - Po neúspěchu v Las Vegas přišel triumf v podobě start-cíl. Bourdais tak započal cestku ke čtvrtému titulu šampióna za sebou. Také Graham Rahal předvedl solidní výkon, ale cestu za dalšími body mu znepříjemnil Neel Jani.
Sebastien Bourdais, 1. místo Za celý tým McDonald se cítím skvěle. Ve Vegas jsem se nemohl cítit hůře, všechny ty chyby. Na voze jsme trochu zapracovali a vyšlo nám to. Nemůžu dostatečně poděkovat týmu za jejich práci, šli spát až po půlnoci a vstáli ve čtyři ráno. Je neuvěřitelné kolik do toho dali. Příkladová týmová práce, která se dnes vyplatila. Jízdu jsem si rozhodně užíval.
Graham Rahal, 8. místo Trochu jsme se trápili s doplňováním paliva. Nebyla to chyba mechaniků, nové vybavení zabere trochu více času. Musíme vyřešit tyto problémy. Na trati jsme byli konkurenceschopní s kýmkoliv. Naneštěstí jsem se na konci zasekl za Neelem Jani. Byl pomalejší, než my, ale na rovinkách měl rychlost.
foto: Champ Car World SeriesS příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?