NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING REVIEW - Po neúspěchu v Las Vegas přišel triumf v podobě start-cíl. Bourdais tak započal cestku ke čtvrtému titulu šampióna za sebou. Také Graham Rahal předvedl solidní výkon, ale cestu za dalšími body mu znepříjemnil Neel Jani.
Sebastien Bourdais, 1. místo Za celý tým McDonald se cítím skvěle. Ve Vegas jsem se nemohl cítit hůře, všechny ty chyby. Na voze jsme trochu zapracovali a vyšlo nám to. Nemůžu dostatečně poděkovat týmu za jejich práci, šli spát až po půlnoci a vstáli ve čtyři ráno. Je neuvěřitelné kolik do toho dali. Příkladová týmová práce, která se dnes vyplatila. Jízdu jsem si rozhodně užíval.
Graham Rahal, 8. místo Trochu jsme se trápili s doplňováním paliva. Nebyla to chyba mechaniků, nové vybavení zabere trochu více času. Musíme vyřešit tyto problémy. Na trati jsme byli konkurenceschopní s kýmkoliv. Naneštěstí jsem se na konci zasekl za Neelem Jani. Byl pomalejší, než my, ale na rovinkách měl rychlost.
foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?