BAHRAJN, 1. ZÁVOD; Pilot stáje Super Nova Luca Filippi proměnil svoje včerejší pole position ve své první vítězství v šampionátu GP2. Vedení v delším a bodově cennějším dnešním prvním závodě ztratil pouze při zastávce v boxech.
Vynikající start předvedl Timo Glock, který se dokázal ze sedmé startovní pozice v první zatáčce protáhnout kolem druhého Alexandra Negraa za vedoucího Itala. Brazilec z týmu Minardi Piquet Sports však po souboji a vzájemném kontaktu propadal startovním polem zpět a po 14. kolech ze závodu definitivně odstoupil. Na stupně vítězů Filippiho a Glocka doprovodil kolega německého jezdce ze stáje iSport Andreas Zuber.
Na nepopulární čtvrté pozici dokončil závod nejúspěšnější debutant Bruno Senna, který musel odolat tlaku Luca di Grassiho, jenž předvedl pěkný předjížděcí manévr na Zaugga, kolegu Senny. Obe debutanti stáje Arden překonali očekávání a dá se předpokládat, že budou hlavními hráči letošního šampionátu. Poslední body získal sedmý Lapierre a osmý Garcia. Bod za nejrychlejší kolo vybojoval Nakajima.
Do zítřejšího kratšího závodu startují jezdci v pořadí dnešního závodu, pouze první osmička obráceně. Na pole position tak stane Garcia s vozem týmu Durango.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?