BAHRAJN, 1. ZÁVOD; Pilot stáje Super Nova Luca Filippi proměnil svoje včerejší pole position ve své první vítězství v šampionátu GP2. Vedení v delším a bodově cennějším dnešním prvním závodě ztratil pouze při zastávce v boxech.
Vynikající start předvedl Timo Glock, který se dokázal ze sedmé startovní pozice v první zatáčce protáhnout kolem druhého Alexandra Negraa za vedoucího Itala. Brazilec z týmu Minardi Piquet Sports však po souboji a vzájemném kontaktu propadal startovním polem zpět a po 14. kolech ze závodu definitivně odstoupil. Na stupně vítězů Filippiho a Glocka doprovodil kolega německého jezdce ze stáje iSport Andreas Zuber.
Na nepopulární čtvrté pozici dokončil závod nejúspěšnější debutant Bruno Senna, který musel odolat tlaku Luca di Grassiho, jenž předvedl pěkný předjížděcí manévr na Zaugga, kolegu Senny. Obe debutanti stáje Arden překonali očekávání a dá se předpokládat, že budou hlavními hráči letošního šampionátu. Poslední body získal sedmý Lapierre a osmý Garcia. Bod za nejrychlejší kolo vybojoval Nakajima.
Do zítřejšího kratšího závodu startují jezdci v pořadí dnešního závodu, pouze první osmička obráceně. Na pole position tak stane Garcia s vozem týmu Durango.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?