Nechybělo mnoho a letošní 91. ročník slavného závodu na pětiset mil nemusel být plně obsazen. Nakonec se našli ještě další zájemci a konečné číslo se zastavilo na počtu 38 adeptů.
Avšak do závodu může nastoupit jen 33 jezdců, takže pět smolařů na staré cihelně povel ke startu nedostane.
Šampionát IndyCar se v roce 2007 skládá z 18 pravidelných účastníků. Marty Roth, Alex Barron a třetí žena startovního pole Milka Duno odjedou jen několik vybraných podniků.
V Indianapolis je účast vždy vysoká a přihlášku podávají i týmy z různých seriálů. Nicméně projít hustým kvalifikačním sítem musí projít každý.
Stálé týmy jako Andretti Green, Vision Racing, Panther Racing a AJ Foyt Racing nasadí ještě jeden vůz navíc. Zajímavé je, že přestože přihlášek je 38, jezdců bylo zatím jmenováno pouze 25.
foto: Fernandez
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?